آمار کرونای استان مرکزی در ۲۵ تیر ماه ۹۹

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ مورد مبتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شدند.

  سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از ظهر دیروز تا امروز بیست وپنجم تیر ماه ۹۹ و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شده است و بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۵۲۰۷ نفر رسیده است.

جمالیان افزود: از تعداد ۱۴۴ مورد جدید در استان مرکزی ۳۱ مورد این بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

او اضافه کرد: ۱۱۳ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوت ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی از ابتدای شیوع تا کنون به ۲۳۹ نفر رسیده است.

او از مردم درخواست کرد ویروس کرونا را مثل گذشته جدی بگیرند و با زدن ماسک و پرهیز از حضور در مراسم و اجتماعات به قطع زنجیره شیوع کمک کنند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را اعلام کرد

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد و اکنون استان مرکزی در وضعیت زرد است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.