رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام خبر داد؛

حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، از اولویت‌های پلیس فرودگاه

سرهنگ علی محمدی گفت:حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم از اولویت‌های اصلی پلیس در فرودگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در دیدار با مدیرکل فرودگاه استان ایلام با بیان اینکه ویروس کرونا نباید تحت هیچ شرایطی از کیفیت خدمات انتظامی بکاهد و امنیت را تحت شعاع خود قرار دهد، گفت: ماموریت‌ها بایستی براساس اولویت‌های تعیین شده برنامه ریزی و گام‌های موثری در تحقق این اولویت‌ها برداشته شود.

او با اشاره به اینکه حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم از اولویت‌های اصلی پلیس در فرودگاه است، اظهار کرد: باید برای آسایش و حفظ آرامش مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم و از تجارب این فرصت بدست آمده برای بازنگری و ارتقاء کیفیت خدمات انتظامی به مسافران در شرایط مشابه الگوسازی کنیم.

در ادامه محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای استان ایلام، اضافه کرد: در این برهه حساس که خطر ابتلا به بیماری کرونا تهدیدی جهانی محسوب می‌شود، ضرورت دارد تمام کارکنان انتظامی شاغل در گیت‌های بازرسی که با مسافران سروکار دارند نکات بهداشتی را برابر پروتکل‌های اعلامی رعایت و فرماندهان نظارت جدی در این خصوص داشته باشند.

گفتنی است رئیس پلیس پیشگیری استان از زحمات و تلاش سرهنگ مصیب یاسمی  رئیس پلیس فرودگاه ایلام به منظور برقراری نظم و امنیت مطلوب قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.