اراک؛ رتبه نخست زایمان بدون درد اپیدورال کشور

بیمارستان قدس اراک رتبه نخست زایمان بدون درد اپیدورال کشور را کسب کرد.

 دکتر محمد حسن مظفری رئیس بیمارستان قدس اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از کسب رتبه نخست زایمان بدون درد به روش اپیدورال در کشور از سوی این بیمارستان خبر داد.

مظفری افزود: طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قدس اراک در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه نخست در زایمان بدون درد به روش اپیدورال در کشور شده است.

او با اشاره به اینکه زایمان بدون درد به روش اپیدورال در تمامی ساعات شبانه روز، در بیمارستان قدس انجام میشود اضافه کرد: اخیرا در این بیمارستان اتاق‌های خصوصی زایمان، با امکان همراهی همسر و یکی از محارم در حین زایمان برای هموطنان راه اندازی شده است.

رئیس بیمارستان قدس اراک بیان کرد: افزایش درصد زایمان طبیعی از برنامه‌های هدفگذاری شده بیمارستان قدس است که با تلاش شبانه روزی پزشکان متخصص بی هوشی و زنان و زایمان و همچنین تمامی پرسنل بیمارستان به ویژه پرسنل بلوک زایمان، این افتخار برای بیمارستان کسب شده است.

او با بیان اینکه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۸ تعداد ۲ هزارو ۴۹۱ مورد زایمان بدون درد در بیمارستان قدس انجام شده است ادامه داد: تنها در سال ۹۸ هزارو ۲۰ مورد زایمان طبیعی دراین بیمارستان انجام شده که ۶۷۲ مورد آن به روش اپیدورال انجام شده  که ۶۶ درصد کل بیماران  زایمان سال ۹۸  این بیمارستان را شامل می‌شود.

رئیس بیمارستان قدس اراک اظهار کرد: این بیمارستان از سال ۹۲ تاکنون به صورت متوالی موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی شده است.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قدس اراک از بیمارستان‌های موفق بخش خصوصی است که با بیش از ۵۰ سال خدمات درحال حاضر با ۱۸۷ تخت فعال و همکاری با بیش از ۱۱۵ پزشک در حال ارائه خدمت به مردم استان مرکزی و سایر استان‌های کشور است.

انتهای پیام / ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.