ترامپ برای شکست بایدن تغییر تاکتیک‌ داد

مشاوران سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا راهبرد تمرکز بر اقدامات رقیب دموکرات او برای پیروزی در انتخابات نوامبر را پیشنهاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ‌ای بی سی نیوز، مشاوران سیاسی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نسبت به استراتژی فعلی او که ممکن است به شکست وی در انتخابات نوامبر بیانجامد، هشدار دادند.

مشاوران سیاسی ترامپ صراحتا به او اعلام کردند که اگر بر راهبرد فعلی خود برای انتخابات اصرار داشته باشد، بازنده سوم نوامبر خواهد بود. آن‌ها به او پیشنهاد دادند با در پیش گرفتن استراتژی جدید، بر حریف دموکرات خود جو بایدن متمرکز شود.

بنا به نوشته ان بی سی نیوز، ترامپ سرانجام روز سه شنبه به توصیه مشاوران خود در خصوص چرخش راهبرد انتخاباتی توجه کرده است. گرچه لحن او در فضای سیاسی مطابق با آنچه مشاورانش انتظار دارند، نیست. رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در اظهاراتش ۳۱ بار نام جو بایدن را به زبان آورد، اما لحن او با گذشته هیچ تفاوتی نداشت و همچنان بر تکرار اظهارات پیشین خود در خصوص پیروزی دوباره در انتخابات تاکید داشت.

این در حالیست که مشاوران رئیس جمهور آمریکا به او توصیه کرده‌اند تا به جای سخن گفتن از خود، بر سوابق و پرونده‌های بایدن متمرکز شده و آن‌ها را هدف قرار دهد. اما ترامپ همچنان بر مواردی که خود آن‌ها را بی اهمیت تلقی می‌کند، اصرار دارد. رئیس جمهور آمریکا همچنان به روند چند ساله خود برای حمله و انتقاد از مخالفانش از جمله رسانه‌ها ادامه می‌دهد.

بنا به نوشته ان بی سی نیوز، مشاوران ترامپ می‌گویند او دیگر متوجه شده که در مسیری قرار دارد که می‌تواند به شکست او در مقابل بایدن بیانجامد. حتی یکی از مقامات کاخ سفید اذعان کرد او می‌داند که می‌تواند در انتخابات بازنده باشد.

ان بی سی نیوز اصرار رئیس جمهور آمریکا برای شخصی کردن مسائل و علاقه شدید برای انتخاب نام مستعار برای مخالفانش را از دلایلی می‌داند که او را در ضربه زدن به بایدن ناکام گذاشته است.

اعضای کارزار انتخاباتی ترامپ که ظاهرا زنگ خطر شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به وضوح شنیده‌اند، در تلاش هستند تا با هدف قرار دادن مواضع رقیب دموکرات ترامپ در مسائل مهم به او در مسیر مانده به انتخابات ضربه وارد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار