سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول خبر داد؛

ارائه خدمات به گروه‌های آسیب پذیر در چرداول

صیدی از ارائه خدمات به گروه‌های آسیب پذیر در چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه درون بخشی هماهنگی بررسی اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری و کنترل کرونا ویروس با حضور کارشناسان مسئول واحد‌های امور اداری، امور مالی و بهداشتی با رعایت کامل نکات بهداشتی در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول برگزار شد.

عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول ضمن ارائه مطالبی در زمینه ارائه گزارش مستند هفتگی اعضای ستاد مبارزه با کرونا براساس نقش‌ها و وظایف گفت: هرکدام از اعضا در زمینه ارائه اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری و کنترل کووید _ ۱۹ براساس دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی ابلاغ شده در محیط در صورت مواجه با چالش‌های پیش رو موظف به گزارش و ارائه راهکار‌های مداخله‌ای جهت حل آن می‌باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ارائه خدمات به گروه‌های آسیب پذیر بویژه  مادران باردار، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و ... در اولویت قرار گرفته و پیگیری‌های مستمر و مداوم همراه با ثبت مستندات لازم انجام شود.

صیدی اظهار کرد: ضمن دقت در فرایند مراجعه فرد بیمار به پزشک مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کووید _ ۱۹ بر عملکرد و اقدامات انجام گرفته در زمینه‌های نمونه گیری، ثبت اطلاعات شخصی، شغلی، محل کار، سکونت و نتایج نمونه گیری، دقت، پیگیری و نظارت ویژه‌ای معطوف گردد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.