اختصاص ۱۴۷ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان مستاجر کمیته امداد

۱۴۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه تامین ودیعه مسکن به خانوار‌های اجاره نشین زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، ۱۵ هزار و ۷۴۴ خانوار از مجموع خانوار‌های تحت حمایت این نهاد را اجاره نشین دانست و گفت: این میزان تسهیلات با همکاری بنیاد مستضعفان به جامعه تحت حمایت این نهاد در استان اختصاص یافته است.

او افزود: سقف وام پرداختی به هر خانوار تحت پوشش واجد شرایط در شهر اصفهان ۳۰۰ و در دیگر مناطق استان ۲۰۰ میلیون ریال است.


بیشتر بخوانید:


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال کمک بلاعوض هم در قالب کمک هزینه پرداخت اجاره و ودیعه مسکن امانی به جامعه تحت حمایت پرداخت شده است.

کریم زارع کمک موثر به تمام ۱۵ هزار و ۷۴۴ خانوار مستاجر تحت پوشش کمیته امداد استان را نیازمند منابع مالی بیشتری اعلام کرد و گفت: تمام تلاش فعالان عرصه خیر و احسان در این نهاد بر گشایش راه‌های جدید برای تقویت جریان کمک رسانی به نیازمندان است.

او هم افزایی همه نهادها، سازمان‌ها و بنیاد‌های کشوری در کنار مشارکت بیشتر و هدفمند مردم عزیز استان را در شرایط کنونی ضروری توصیف کرد و گفت: تمرکز بر نیاز‌های اساسی ازجمله مسکن، بهداشت و درمان و معیشت در کنار توانمندسازی و اشتغال مددجویان با تاکید بر کمک‌های معوض و تسهیلات قرض الحسنه بسیار راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.