مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خبرداد؛

راه اندازی پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) اراک تا چند ماه آینده

سهرابی از راه اندازی پلی کلینیک تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی اراک تا چند ماه آینده خبر داد.

سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان مرکزی از بیمارستان امام خمینی (ره) اراک و دیدار با پرستاران و کادر درمان این بیمارستان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از راه اندازی پلی کلینیک تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی اراک تا چند ماه آینده خبر داد.

سهرابی افزود: بخش پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی اراک ۴ هزار و۲۰۰ متر مربع زیربنا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات ساخت آن در سه طبقه از اردیبهشت سال گذشته کلید خورده است.

او اضافه کرد: برای اتمام پروژه پلی کلینیک تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی اراک ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۱۶ میلیارد تومان آن تامین شده است.

حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی به همراه مدیران دادگستری و مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از بیمارستان امام خمینی (ره) اراک بازدید و با پرستاران و کادر درمان این بیمارستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این بازدید با ادای احترام به مقام شامخ شهید مدافع سلامت پرستار علی شاه محمدی از پلی کلینیک تخصصی در دست ساخت بیمارستان امام بازدید کرد و آن را یک خدمت بزرگ به بیمه شدگان تامین اجتماعی دانست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.