شرکت ۱۷ هزار فرهنگی البرز در دوره مجازی تقویت مهارت‌ های گفت ‌و گو

مسئول امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان البرز گفت: دوره ضمن خدمت ۱۲ ساعته تقویت مهارت‌ های گفت و گو برای ۱۷هزار فرهنگی برگزار شد.

شرکت ۱۷ هزار فرهنگی البرز در دوره مجازی تقویت مهارت‌های گفت‌وگوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، زهرا شاکر، مسئول امور زنان و خانواده اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دوره ضمن خدمت ۱۲ ساعته تقویت مهارت‌های گفت و گو ویژه فرهنگیان استان البرز به صورت مجازی و با استفاده از محتوای تدوین شده توسط وزارت آموزش و پرورش مربوط به طرح ملی گفت و گو برگزار شد.

شاکر افزود: ۱۶هزار و ۹۱۵ نفر از فرهنگیان استان به تفکیک ۱۱هزارو ۹۷۰ نفر خانم و ۴هزارو ۹۴۵ نفر آقا در ده کلاس مجازی در این دوره شرکت کردند و در مجموع ۲۰۲هزار و ۹۸۰ نفر ساعت آموزش با عنوان فرهنگ سازمانی برگزار شد.

او با اشاره به کتاب کوچک گفت ‌و گو گفت: با آموزش مهارت‌های دهگانه مندرج در این کتاب، آموزش دیدگان می‌توانند مفهوم گفت و گو را درک کرده و اصول و فنون آن را رعایت کنند تا بتوانند یک گفت و گوی روان را تجربه کنند.

مسئول امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان البرز با تأکید بر ضرورت تلاش برای بهبود و تقویت مهارت‌های فردی و ارتباطی اعضای خانواده ایرانی افزود: در شرایط کنونی و الزامی بودن سبک زندگی کرونایی، کنار هم بودن اعضای خانواده فرصت را فراهم کرده تا فرهنگ گفت و گو در خانواده ‌ها تقویت شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.