فراخوان اهل قلم برای ثبت اثر در کتابخانه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از به روزرسانی بخش «کرمانشاه شناسی و آثار بومی» در کتابخانه عمومی امیرکبیر و فراخوان برای دریافت آثار نویسندگان بومی خبر داد.

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه درگفت و گوباخبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛  گفت: به منظور ارتقای بخش کرمانشاه شناسی و نویسندگان بومی تعداد ۵۰ جلد از آثار نویسندگان بومی به بخش «کرمانشاه شناسی و آثار بومی» در کتابخانه عمومی امیرکبیر اضافه شد.

او ادامه داد: در آثار جدید کتاب‌هایی از نویسندگان کرمانشاهی از جمله؛ شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، مهناز فتاحی، علی لیمویی، فرشید یوسفی، برومند اعظمی پور، محمدخیاط زنجانی، میرزا شریف آزادی، اسماعیل زرعی، جلیل آهنگر نژاد، علی سهامی، منصور یاقوتی، ولی فولادی منصوری  به چشم می‌خورد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه  از عموم نویسندگان و ناشران و اهل قلم دعوت کرد تا در صورت تمایل با اهدای آثار خود به این بخش بستر مناسبی برای شناخت و معرفی آثار خود و نیز آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با نویسندگان بومی را فراهم آورند.

او همچنین گفت تلاش کرده ایم در حد امکانات و بودجه موجود آثار نویسندگان را خریداری کنیم ولی با توجه به محدودیتها، تقاضا داریم خود نویسندگان و ناشران و اهالی قلم هم ما را در این رسالت بزرگ فرهنگی یاری نمایند.

نویسندگان می‌توانند برای ارسال یا اهدا آثار خود به این اداره کل با کارشناس منابع از طریق شماره تلفن ۳۸۲۱۴۹۳۴ تماس حاص نمایند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار