توفان و بارندگی ۱۶۵ میلیون تومان به شبکه برق جنوب سیستان و بلوچستان خسارت زد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: توفان و بارندگی در راسک و دلگان بیش‌از ۱۶۵ میلیون تومان به شبکه برق این ۲ شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهارداشت: وزش باد شدید بیش‌از ۶۵ میلیون تومان به شبکه برق شهرستان دلگان خسارت وارد کرده است.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه طبیعی ۴۰۰ متر سیم پارگی شبکه فشار متوسط و ۶ اصله تیر برق این شهرستان سقوط کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شکسته شدن پایه‌های خط ۶۳ کیلو ولت دلگان به چاه کیچی برق این منطقه قطع که با بسیج امکانات شرکت برق منطقه‌ای این مشکل بر طرف و برق منطقه پایدار شد.

او بیان کرد: همچنین بر اثر بارندگی و توفان شبکه برق مناطق زردبن، مورتان و جکیگور شهرستان راسک دچار خسارت شده است.

عوض زاده اظهارداشت: ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه برق این شهرستان خسارت وارد شده است.

او تصریح کرد: تخریب ۶۰۰ متر کابل فشار متوسط و ضعیف به همراه ۱۰ اصله تیر برق از جمله خسارات وارده شده در این منطقه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: با تلاش همکاران و پیمانکاران امور برق شهرستان قصرقند برق مناطق آسیب دیده در همان لحظات اولیه مجدد وصل شد.

عوض زاده تصریح کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در این روز‌های حساس به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم در صحنه حاضر هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار