شناسایی و کشف ۲۰ فقره سرقت در استان همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و کشف ۲۰ فقره سرقت در این استان خبرداد.

شناسایی و کشف ۲۰ فقره سرقت در استان همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی اسد بیگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این خصوص گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و طرح شکایت در خصوص سرقت پول نقد از داخل خودروی او  ، موضوع بررسی و در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان داشت، ساعت ۹ صبح پس از دریافت پول نقد از بانک و قرار دادن آن در صندوق عقب خودرو ،  پس از طی مسافت کوتاهی در سطح شهر برای چند لحظه خودرو را ترک کردم  و موقع برگشتن متوجه سرقت پول شدم.

این مقام مسئول بیان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی و در تحقیقات میدانی همچنین بررسی دوربین‌های مدار بسته محل سرقت، تصویر ۲ سارق که صورت خود را با ماسک پوشانده بودند به همراه یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ به دست آمد که در یک لحظه پول را سرقت و از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: با گرفتن مشخصات مالک خودرو، نامبرده به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

او اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته و با عنایت به دلائل و مدارک مستند، متهمان به ۲۰ فقره سرقت در سطح شهر همدان اعتراف کردند و کلیه محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی و پرونده به دادسرا ارسال شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.