بهزیستی برای خدمت به مددجویان تمام توان خود را به کار می گیرند

رئیس بهزیستی سنقر و کلیایی گفت: کارکنان بهزیستی شهرستان در گام دوم انقلاب برای تحقق شعار سال و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف با تمام توان تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به مناسبت هفته بهزیستی صحرایی رئیس اداره بهزیستی سنقروکلیایی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 رئیس بهزیستی سنقر و کلیایی با تشریح عملکرد یکساله بهزیستی سنقروکلیایی  افزود: کارکنان بهزیستی شهرستان در گام دوم انقلاب برای تحقق شعار سال و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف با تمام توان تلاش خواهند کرد.

مرتضوی فرماندار شهرستان سنقروکلیایی نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات مسئول و کارکنان بهزیستی تقدیر کرد و گفت: خدمت به بهترین خلق خدا توفیق الهی است که تنها نصیب عده‌ای می شود که لایق لطف خداوند باشند.

او عنوان کرد: نیروهای زحمت کش بهزیستی همانند مدافعین سلامت در خط مقدم حفظ و سلامت مددجویان در پیشگیری و کنترل بیماری ویروس کرونا به طور شبانه روزی تلاش کرده و جان بر کف در حال خدمت رسانی به بی آلایش ترین بندگان خدا هستند تا باری از دوش خسته نیازمندان و معلولان و مددجویان بردارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار