خیز بلند سپاهان برای قهرمانی آسیا

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت:تلاش می کنیم با کسب عنوان قهرمانی کشور در جام باشگاه های آسیا حضور داشته باشیم و حتی قهرمان آسیا شویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: تا جایی که امکان داشته باشد در صدد هستیم که بازیکنان استان اصفهان را به تیم اضافه کنیم از همین رو رده‌های پایه را هم رصد می‌کنیم.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در ابتدا از هیئت مدیره باشگاه سپاهان و مسئولان تیم تشکر می‌کنم، چون در خصوص جذب بازیکن با ما همکاری لازم را داشتند، می‌توانیم بگوییم که تقریبا اولویت‌هایی که برای جذب بازیکن به تیم سپاهان داشتیم را جذب کرده ایم.

او ادامه داد: در ۵ پست توانستیم بهترین‌های ایران را جذب کنیم و پتانسیل تیمی خود را بالا ببریم، اکنون می‌توانیم بگوییم تیم سپاهان ظرفیت خوبی پیدا کرده است و در تلاش هستیم تا شرایطی را در شأن و جایگاه والیبال سپاهان کسب کنیم تا بتوانیم هواداران را راضی نگه داریم.


محمدی راد با اشاره به اهمیت تیم‌های پایه در ورزش افزود:تا جایی که امکان داشته باشد در صدد هستیم که بازیکنان استان اصفهان را به تیم اضافه کنیم از همین رو رده‌های پایه را هم رصد می‌کنیم.

او عنوان کرد: امسال هنوز یک پست خالی داریم تا بتوانیم یک بازیکن سرعتی زن را به تیم اضافه کنیم که اولویت را برای بازیکنان اصفهانی قرار دادیم، ولی در صورتی که نتوانیم این بازیکن را پیدا کنیم سعی می‌کنیم از بازیکنان جوانی که خارج استان هستند استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: امیدوارم تیم داری باشگاه سپاهان در لیگ والیبال این انگیزه و شور و نشاط را در بین جوانان به وجود آورده باشد تا برای بهبود جایگاه خود تلاش کنند، وظیفه ما کشف استعداد ها، پرورش و استفاده از آن‌ها در رده‌های مختلف است تا از این ظرفیتی که استان اصفهان در ورزش دارد بتوانیم برای همین استان استفاده کنیم.

محمدی راد خاطرنشان کرد: اهداف باشگاه سپاهان همیشه اهداف منظم و بلندمدتی بوده تا بتوانند سلسله مراتب را حفظ کنند. سال گذشته یک برنامه سه ساله را با همکاری هیئت مدیره باشگاه تدوین کردیم و امسال در سال دوم این برنامه هستیم.

او ادامه داد: امیدواریم امسال بتوانیم جایگاه مناسبی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال به دست آوریم،تلاش می کنیم عنوان قهرمانی کشور را کسب کنیم و در جام باشگاه های آسیا حضور داشته باشیم و حتی قهرمان آسیا شویم، با توجه به حمایت مسئولان باشگاه به دنبال این هستیم تا شایستگی تیم سپاهان را در والیبال به همگان نشان دهیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ضمن ابراز امیدواری از اینکه تیم داری سپاهان در والیبال ادامه داشته باشد افزود:باشگاه سپاهان خدمات شایسته‌ای حوزه ورزش ارائه کرده است تا جوانان با استعداد فعالیت ورزشی خود را با قدرت ادامه دهند.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.