رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان ایلام :

پیشگیری از جرائم و احساس امنیت پایدار حاصل تعامل پلیس با دستگاه قضائی است

عباس گوهری گفت: پیشگیری از جرائم و احساس امنیت پایدار حاصل تعامل پلیس با دستگاه قضائی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عباس گوهری رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان ایلام در بازدید از یگان‌های انتظامی شهرستان بدره اظهار داشت: برگزاری جلسات تعاملی و آموزشی و پرسش و پاسخ بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی و احصاء مشکلات جهت تسریع رسیدگی و خدمت بیشتر به شهروندان یکی از اهداف اساسی تعاملات بین ۲ دستگاه است و هدف دیگر از این گونه آموزش‌ها بالا بردن سطح آگاهی ضابطان قضائی است.

او افزود: باید رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از جرائم و افزایش احساس امنیت پایدار برای شهروندان در اولویت کاری دستگاه قضاء و پلیس قرار گیرد و تعامل این ۲، تعالی بخش این اهداف و استقرار آن در اجتماع برای شهروندان است.

در ادامه سرهنگ  امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: پلیس بدره از تعامل خوبی با دستگاه قضائی شهرستان برخوردار است و ما بعنوان ضابطان این دستگاه، اجازه قدرت نمایی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهیم.

او افزود: نیروی انتظامی تلاش میکند تا بهترین عملکرد را داشته و سازمانی پاسخگو در بین مردم و نهاد‌ها باشد و با اقدام مدبرانه و با بصیرت در ماموریت با افراد سود جو برخورد قانونی کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.