پایان تیرماه، آخرین مهلت ثبت نام وانت بار‌ها برای دریافت سهمیه سوخت

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری تبریز گفت:وانت بار‌ها جهت دریافت سهمیه ۵۰ لیتری بنزین خود در تیرماه جاری، با ثبت نام در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری می‌توانند این اعتبار سوختی را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فاضل نادری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری تبریز گفت: کلیه وانت بار‌ها تا پایان تیرماه جاری فرصت دارند با ثبت نام در سامانه www.utcms.ir سهمیه ۵۰ لیتری کاهش یافته در تیر ماه را دریافت کنند.

او افزود: اگر این افراد تا پایان تیرماه و حداکثر ۱۵ مرداد در این سامانه ثبت نام کنند، این سهمیه ابتدای مرداد ماه به کارت سوخت آن‌ها واریز می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در صورت ثبت نام، ۵۰ لیتر بنزین در مرداد و ۵۰ لیتر بنزین مازاد در شهریورماه به به صورت اعتباری به کارت بانکی شان واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری تبریز تصریح کرد: مدارک لازم برای ثبت نام کارت خودرو شامل بیمه نامه، معاینه فنی، دو قطعه عکس و تعهدنامه‌ای است که باید از سامانه دریافت کنند.

نادری با بیان اینکه برای هر کارت ملی و شبای بانکی تنها یک کارت سوخت ارائه می‌شود، افزود: با توجه به اینکه با هر کد ملی تنها یک کارت سوخت ثبت می‌شود، کسانی که چند خودرو داشته باشند می‌توانند با دریافت تعهدنامه از سامانه تکمیل و تایید آن با تعهدنامه ثبتی، اعتبار سوخت آن‌ها به کارت شبای دیگری واریز شود.

او در پایان اظهار داشت: کلیه وانت بار‌ها برای دوگانه سوز  کردن خودرو خود می‌توانند از طریق ثبت نام در این سامانه نسبت به گازسوز کردن خودرو به صورت رایگان اقدام کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار