ستوده: استقلال همچنان ۲ بازیکن کرونایی دارد

پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: غلامی و یزدانی بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا هستند.

ستوده: استقلال همچنان ۲ بازیکن کرونایی داردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه استقلال، کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تعدادی از بازیکنانی که تستشان مثبت بود، دو روز متوالی از آن‌ها تست گرفته شد و بعد از تایید سلامتی​شان دوباره به تمرینات اضافه شدند. موقعی که تست بازیکنان ما مثبت شد، باید مثل تیم فولاد به قرنطینه می‌رفتیم. اینگونه آلودگی و تماس‌ها کمتر می‌شد و دیگر مشکلی برای چند بازیکن دیگرما پیش نمی‌آمد. سازمان لیگ هم تصمیم گرفت که برای صحت این تست‌ها دوباره تست گرفته شود، اما در حال حاضر سیاوش یزدانی و عارف غلامی کرونایی هستند که اکنون در قرنطینه اند.

او گفت:  من و سایر همکارانم تلاش می‌کنیم که در سلامت کارمان را پیش ببریم و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و تب سنجی، معاینات روزانه و مراقبت‌ها را تا آنجا که در توان داریم انجام دهیم تا بازیکنان سلامت خود را حفظ کنند. 


بیشتر بخوانید


ستوده ادامه داد:  این ویروس می‌تواند علائم خفیف داشته باشد و گاهی اوقات هم می‌تواند علائم بسیار پیش رونده‌ای داشته باشد که حتی کار به بستری در ICU و فوت منجر می‌شود. باید دید این ویروس در بازیکن تا چه حدی ورود پیدا می‌کند. اگر خدای نکرده ریه بازیکنی به شکل خیلی بد درگیر شود، ممکن است ضایعاتی در ریه ایجاد شود و بازیکن دیگر نتواند بازی کند.

پزشک تیم فوتبال استقلال افزود:  این ویروس ممکن است با عضلات قلب درگیر شود و مشکلات قلبی و تنفسی ایجاد کند و آن‌ها ممکن است دیگر به فوتبال برنگردند. همه این‌ها به عواملی بستگی دارد چرا که بیماری در یک شخص با شخص دیگر متفاوت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار