صنعت خودروی کشور نوک پیکان تحریم است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: نه تنها در دوران تحریم، میزان تولیدات خودروسازی کشور کاهش نیافت، بلکه با کمک واحد‌های قطعه‌سازی توانستیم جلوی تحریم‌ها ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از سایت ایران خودرو کرمانشاه با اشاره به هجمه تحریم‌های ظالمانه علیه کشور گفت: نه تنها در دوران تحریم، میزان تولیدات خودروسازی کشور کاهش نیافت، بلکه با کمک واحد‌های قطعه‌سازی توانستیم جلوی تحریم‌ها ایستادگی کنیم و بعضی از قطعاتی که نیاز بود از خارج به کشور وارد شود، از سوی مهندسان و کارشناسان، بومی سازی شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان مطالب فوق افزود: خودروسازی، با هدف داخلی سازی با آهنگ روبه رشدی همراه شده به طوری که در سایت خودروسازی کرمانشاه، از ۱۲۵ دستگاه به ۱۸۵ دستگاه خودرو در روز رسیده ایم و جا دارد که این عدد را نیز افزایش دهیم.

 مقیمی در ادامه تاکید کرد: در بحث جهش تولید نیز بعد از هشت سال و نیم توقف توانستیم خط اتوبوس سازی را مجدداً در گروه صنعتی خودرو دیزل راه اندازی کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی مسئولان استان کرمانشاه  از خطوط مونتاژ خودروی پژو پارس tu5، پژو پارس سال و پژو پارس اتوماتیک بازدید کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار