تکمیل طرح روشنایی راه‌های لرستان در دستور کار است

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: تکمیل طرح های روشنایی راه های لرستان در کمترین زمان در اولویت کاری قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صباغ زاده مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل کشور عصر چهارشنبه در بازدید از وضعیت ایمنی محورهای مواصلاتی لرستان اظهار داشت: به رغم خسارات سیل های سال ۹۸ به راه های استان لرستان، در حال حاضر شرایط ایمنی متعادل و نسبی خوبی در این استان فراهم شده است.

او گفت: با همکاری اداره کل استان، نواقص و مشکلات مرتفع می شود همچنین تکمیل طرح های روشنایی در کمترین زمان، بازسازی و به روز رسانی حفاظ های ایمنی راه، ارتقای ایمنی راه ها و ساماندهی منظر جاده ای از اولویت های مورد نظر در لرستان است.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل کشور ادامه داد: اقدامات بسیاری در این راستا در حال انجام است که باید هرچه سریع تر تکمیل شود تا بتوان در یکسال آینده، وضعیت مناسب تری در سطح راه های استان ایجاد کرد.

صباغ زاده بیان کرد: در حال حاضر تمام تلاش سازمان و اداره کل استان بر این است که در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف و جایگاه شایسته استان از نظر ایمنی دست پیدا کنیم.

او گفت: در بازدیدی که از محورهای استان از جمله شهرستان های الیگودرز، پلدختر و بروجرد انجام شد، مسائل ایمنی و فعالیت های بهسازی و تجهیز راه های استان و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل کشور در سفر خود به لرستان از محورهای الیگودرز، خرم آباد، پلدختر، بروجرد و راهدارخانه های مسیر بازدید کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار