رئیس پلیس امنیت اقتصادی خبر داد؛

کشف ۹۲ دستگاه ون برلیانس احتکار شده در شهر ری

سرهنگ ولی پور از کشف ۹۲ دستگاه خودرو سواری ون برلیانس صفر کیلومتر بدون پلاک به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع آوری تعدادی خودرو‌های ون برلیانس صفر کیلومتر و بدون پلاک در انباری در حوالی صالح آباد غربی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی بیان داشت: با دستور قضایی از تعزیرات حکومتی شهر ری تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب به همراه عوامل سپاه ناحیه ری و کارشناسان تعزیرات و صمت شهرری به نشانی اعلامی اعزام و در بازرسی از انبار ۹۲ خودرو سواری ون برلیانس صفر کشف و ماموران اعزامی خودرو‌های کشف شده را با دستور قضایی توقیف و انبار را پلمب کردند.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان ارزش خودرو‌های کشف شده را ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند و شناسایی عامل یا عاملان احتکار در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ کارآگاه، ولی پور، در پایان از شهروندان خواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو که اموال مورد نیاز مردم را احتکار و یا کالا‌های خارجی قاچاق می‌کنند، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت موضوع بررسی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۷ تير ۱۳۹۹
کشف کردید دست شما درد نکنه نتیجه کار چی شد؟
شما از سر چشمه شروع کنید این ون ها که از زیر خاک سبز نشدند جائی تولید شدند بناباین شرکت تولید کننده مقصره ؟ باید تولید کنندگا حساب کتاب پس بدهند چقدر تولید در هر روز هفته و ماه و سال دارند و تولیدات خود را چطور و کجا و چه کسی یا کسانی فروختند شفاف سازی موجب جلو گیری از سوء استفاده میشود . . . .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۹
فقط اعدام // ون ها را هم بکشید بالا
آخرین اخبار