قربانیان جدید کرونا در بوشهر؛ از ۲۳ روزه تا ۸۲ ساله

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۱۲ نفر به قربانیان کرونا در استان افزوده شدند که یکی از این آن‌ها نوزادی ۲۳ روزه بوده است و بقیه در رده سنی ۳۸ تا ۸۲ سال هستند.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۳۳۴ بیمار در این بخش‌ها در حال سپری کردن دوره درمانی خود هستند.

او بابیان اینکه اکنون ۱۶۲ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ مورد از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی باحال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۵ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اعلام اینکه ۱۲ نفر به فوتی‌های ناشی از کرونا در استان افزوده شده‌اند، ادامه داد: یک نفر از هم‌استانی‌ها دوشنبه، دو نفر سه‌شنبه و ۹ نفر نیز چهارشنبه فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. یکی از این فوتی‌ها نوزادی ۲۳ روزه بوده است و بقیه در رده سنی ۳۸ تا ۸۲ سال هستند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه اکنون ۵۱ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد در حال حاضر ۳۵ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

او از اضافه شدن ۴۰ تخت به تخت‌های ویژه استان خبر داد و گفت: ۱۵ تخت مراقبت‌های ویژه (ICU) با تمام تجهیزات پیشرفته از سوی شورای راهبردی پتروشیمی به بیمارستان‌های جنوب استان شامل شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر اهداشده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: وزارت بهداشت هم ۲۵ تخت مراقبت‌های ویژه با تمام تجهیزات پیشرفته را به بیمارستان‌های استان بوشهر داده  است، که هزینه این ۴۰ تخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.