تهدید جمهوری آذربایجان به هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای ارمنستان

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد در صورت هدف قرار گرفته شدن زیر ساخت‌های راهبردی این کشور، نیروگاه هسته‌ای ارمنستان را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (پنج‌شنبه) به ارمنستان در خصوص هدف قرار دادن زیر ساخت‌های راهبردی باکو هشدار داد.

این وزارتخانه تهدید کرد که اگر ارمنستان زیرساخت‌های راهبردی آذربایجان را هدف قرار دهد، باکو نیز نیروگاه برق هسته‌ای غرب ارمنستان را هدف قرار می‌دهد.

سخنگوی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در پاسخ به تهدید ارمنستان در خصوص هدف قرار دادن مخزن آب در شمال این کشور گفت: ارمنستان نباید فراموش کند که به روزترین سامانه‌های موشکی در اختیار ارتش ماست و می‌توانیم نیروگاه تولید برق هسته‌ای غرب این کشور را به دقت هدف قرار دهیم. مسئله‌ای که به فاجعه‌ای بزرگ برای ارمنستان تبدیل خواهد شد.

این در حالی است که از روز یکشنبه، دور تازه‌ای از درگیری‌ها در نقاط مرز‌ی بین آذربایجان و ارمنستان آغاز شده است؛ درگیری‌های اخیر در منطقه‌ای دورتر از مناطق مورد مناقشه قره باغ و در حوالی روستای «مووسس» که در مسیر ارتباطی بین استان طاووس ارمنستان و استان توز آذربایجان قرار دارد، بوده است.

در این درگیری‌ها شماری از نیرو‌های دو طرف کشته و زخمی و چندین پهپاد سرنگون شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۲۷ تير ۱۳۹۹
بايد همسايه ها دخالت كنن نذارن كار بالا بگيره
به نظر من نصف نصفش كنن بره پي كارش
Germany
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۷ تير ۱۳۹۹
همانقدر که پشت ارمان فلسطینیم باید پشت آذربایجانم باشیم. چون مسلمانن و اولویت دارن برامون.
آخرین اخبار