حمایت انجمن ملی پلیس آمریکا از انتخاب مجدد ترامپ

انجمنی متشکل از هزار اداره پلیس آمریکا از انتخاب دوباره دونالد ترامپ به ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  نیویورک پست، ائتلافی از اتحادیه و انجمن پلیس‌های آمریکا حمایت خود از انتخاب مجدد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، را اطلاع دادند.

این انجمن دلیل حمایت خود را پشتیبانی تمام قدِ رئیس جمهور آمریکا از آنان عنوان کرده‌اند و گفته‌اند ترامپ آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد.

این انجمن که از بیش از هزار واحد اداره پلیس در سراسر آمریکا تشکیل شده امروز نامه‌ای منتشر کرده و حمایت خود از رئیس جمهور این کشور برای انتخاب مجدد را اعلام کرد.

مایکل مک‌هیل، مدیر این انجمن، در نامه نوشته است: «حمایت ما به دلیل پشتیبانی پایدار و سرسختانه شما از افسران پلیس در آمریکا است و به طور خاص معطوف حال حاضر است که افراد بسیاری ناعادلانه علیه ما ایستاده‌اند.»

همچنین در این نامه به اعتراضات اخیر آمریکا و درگیری‌های میان پلیس و شهروندان آمریکایی اشاره شده و مدعی شدند ترامپ ویلیام بار، دادستان کلِ این کشور را به راهی درست هدایت کرده است.

این حمایت در سال‌های انتخاباتی باراک اوباما و جو بایدن نیز انجام گرفته، اما در دوره قبل انتخابات آمریکا که دونالد ترامپ کاندیدا بود از او پشتیبانی صورت نگرفته است.

به گفته مک‌هیل، ترامپ دو سوم آرای افسران پلیس این انجمن را به دست آورده است. او در مصاحبه با فاکس نیوز اینگونه عنوان کرد: «مایه افتخار من و انجمن است که اعلام کنم حمایت تمام و کمال ما معطوف به رئیس جمهور ترامپ است.»

کارزار انتخاباتی ترامپ این حمایت را به فال نیک برای خود تعبیر کرده‌اند و در مقابل گفته‎‌اند این «بی‌عرضگی» جو بایدن، رقیب ترامپ و نامزد حزب دموکرات، را نشان می‌دهد.

به طور مثال، باب پادوچیک، مشاور ارشد کارزار ترامپ، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «جو بایدن هیچ کاری برای حمایت از مأموران پلیس انجام نداد. او در مقابل حمله‌های مکرر معترضان به پلیس سکوت اختیار کرد. این حمایت نشان دهنده پشتیبانی دونالد ترامپ از افراد سختکوش جامعه است.»

ترامپ نیز در پاسخ به این حمایت در پیامی توئیتری نوشت: «من همیشه مردان و زنان آبی‌پوش را حمایت خواهم کرد و نخواهم گذاشت شما را نابود کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۹
بفرما...
مشکل اساسا پلیس آمریکا نیست. ساختار لیبرال دموکراسی ساختار برده داری و نژاد پرستی ...
_تنها راه نجات مردم آمریکا براندازی نظام سلطه است.
آخرین اخبار