معاون سوادآموزی آموزش و پرورش بوشهر:

درصدد حل مشکل بیمه‌ای آموزشیاران سوادآموزی استان بوشهر هستیم

عباس امید گفت:درصدد حل نهایی مشکل بیمه‌ای ۶۶۸ آموزشیار و آموزش دهنده سوادآموزی در استان بوشهر هستیم.

مشکل بیمه‌ای آموزشیاران سوادآموزی استان بوشهر به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس امید معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشستی با رئیس و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در بوشهر، بیان کرد: با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و حمایت مدیریت ارشد آموزش و پرورش استان درصدد هستیم امسال مشکل بیمه‌ای ۶۶۸ آموزشیار و آموزش دهنده سوادآموزی در استان حل شود.

او با عنوان اینکه تعداد آموزشیاران و آموزش دهندگان دارای مشکلات بیمه‌ای در حال افزایش است، ادامه داد: از این تعداد ۶۶۸ نفر مربوط به آماری است که تاکنون از ۱۸ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش به این معاونت فرستاده شده است.

معاون سوادآموزی استان بوشهر افزود:با توجه به اینکه بیشتر این آموزشیاران و آموزش دهندگان رسمی و پیمانی سوادآموزی جزء بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری هستند، تاکنون در مورد حل مشکلات بیمه‌ای این افراد با مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان مذاکرات ثمربخشی داشته‌ایم.

امید عنوان کرد: با روحیه خوب همکاری که از مسئولان بیمه‌ای و مدیرکل محترم تامین اجتماعی استان سراغ داریم انتظار است در نشست‌هایی که به زودی با آن‌ها خواهیم داشت با همکاری دو دستگاه برای مشکلات آموزشیاران سوادآموزی بیمه شده تامین اجتماعی راه حل پیدا شود.

او با بیان اینکه باید از انباشته شدن مشکلات بازنشستگان فرهنگی جلوگیری شود، گفت:عمده مشکلات فرهنگیان بازنشسته حوزه سوادآموزی از سال‌های قبل است و دیدگاه مدیریت ارشد آموزش و پرورش استان این است که حل این مشکلات باید در اولویت نخست قرار گیرد.

 معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: همه شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان باید به صورت جدی پیگیر باشند تا در اسرع وقت اطلاعات مربوط به سوابق و اسناد بیمه‌ای کارکنان و آموزشیاران نهضت سواد آموزی به این اداره کل انتقال یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.