لحظه حمله پلنگ به گله گاو در مقابل پاسگاه پلیس!

دوربین مدار بسته پاسگاه پلیس لحظه حمله پلنگ به یک گله گاو را در یکی از مناطق هندوستان ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از حوادثی که اغلب در هند دیده می‌شود هجوم حیوانات وحشی مانند پلنگ یا ببر به مناطق مسکونی و حمله آن‌ها به انسان یا حیوانات اهلی است. مانند اتفاقی که به تازگی در شهر «دِوپرایاگ» در ایالت «اُتاراکند» واقع در شمال هند رخ داد و در آن پلنگ به یک گله گاو حمله کرد. در این اتفاق که در مقابل پاسگاه پلیس رخ داد این حیوان درنده به طرزی غافلگیرانه به یک گله گاو که در حال عبور از خیابان بودند حمله ور شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته پاسگاه پلیس ضبط شده، لحظه حمله پلنگ به گاو‌ها را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که گله گاو‌ها به آرامی در حال عبور از خیابان هستند ناگهان از پشت سر مورد حمله این پلنگ قرار می‌گیرند. ویدئو همچنین یکی از ماموران پلیس را نشان می‌دهد که با دیدن صحنه حمله پلنگ به گاو‌ها به داخل ساختمان پلیس فرار می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا حمله این حیوان موجب تلف شدن گاو‌ها شده است یا خیر.


بیشتر بخوانید


ویدئو حمله پلنگ به گله گاوها توسط یک مامور جنگلبانی هندی با نام «وایب هاو سینگ» در توئیتر منتشر شد. وقوع این حادثه در این منطقه از هند در حالی خبرساز شد که هفته پیش نیز ورود یک پلنگ به داخل یک منزل مسکونی در منطقه «ناینیتال» در نزدیکی باغ وحش تالیتال خبرساز شده بود؛ در آن حادثه پلنگ پس از ورود به حیاط این خانه مسکونی اقدام به کشتن سگ خانگی فردی محلی با نام «چاندان سینگ آدهیکاری» کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
جلو چشم پلیس!!!! اقدام ب ایجاد رعب وحشت و قتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دلار هیجانش بیشتر شده از 4 تومن الان 24 تومن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا خدای هندوها نمی تواند از خود دفاع کند و براحتی توسط حیوانات وحشی خورده میشود ؟ این خدا پرستیدنی هم هست ؟ آخه یک گاو چطور میتواند بعنوان خالق هستی مورد پرستش قرار بگیرد ؟ این را میگویند جاهلیت مدرن
Iran (Islamic Republic of)
razaei
۱۱:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
احسنت به این استدلال خوب ومنطقی
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
مادر هم بچه اش رامیپرسته جاهله ?علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
چقدر م وحشتناک بود خداخودش رحم کند وای وای...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
ووااایییی چقدر هیجان داشت ...!!!
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
جان داشت
آخرین اخبار