توزیع بسته های معیشتی از سوی باشگاه ملی حفاری

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه این باشگاه با اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید سالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران گفت: رزمایش کمک مومنانه با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات رسانی به افراد کم‌بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در میان آن‌ها انجام شد.

او افزود: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق این ایثارگری، رزمایش کمک مومنانه بود که الحمدلله همه اقشار جامعه در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشته‌اند.

محمد نیا بیان داشت: در این رزمایش کمک مومنانه خیرین، مربیان، ورزشکاران و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران تهیه و از طریق پایگاه مقاومت بسیج  ملی حفاری بین  نیازمندان و آسیب دیده گان ناشی از بیماری کرونا تقسیم شد.

در این رزمایش سرهنگ علی طاهری مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر (عج)، سرگرد رضا باقری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان، علی سالمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ملی حفاری و فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران و مربیان و ورزشکاران باشگاه ملی حفاری حضور داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
تونیکی کن دردجله انداز که روزی نیکییت دهدباز