جریمه قاچاقچیان کفش در کازرون/قاچاقچیان قصد انتقال محموله قاچاق به تهران را داشتند

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از صدور حکم به ضبط کفش‌های قاچاق کشف شده به نفع دولت و جریمه ۵ میلیارد ریالی متهمان صادر کرد.

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به جریمه قاچاقچیان کفش در کازرون، در این باره اظهار کرد: با اعلام اخباری مبنی بر حمل مقادیر زیادی کالای قاچاق در محور کازرون به شیراز، ماموران انتظامی اقدام به شناسایی کامیون حامل بار قاچاق و توقیف آن کردند.

او با اشاره به کشف مقادیر زیادی کفش خارجی از این کامیون، ادامه داد: محموله کشف شده به ظن قاچاق توقیف، که با انتقال آن به سازمان اموال تملیکی پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در یکی از شعب تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون تشکیل شد.

مبشری افزود: متهمان پرونده در بازجویی‌های اولیه، اعتراف کردند که محموله خود را به طور قاچاق وارد کشور کرده و قصد انتقال آن به تهران را داشته اند که به دام قانون گرفتار شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط کالا‌های کشف شده به نفع دولت و جریمه ۵ میلیارد ریالی متهمان صادر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.