جزئیات دستگیری ۷ نفر از کارکنان شهرداری مهاباد

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: ۷ نفر از کارکنان شهرداری این شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اصلان حیدری دادستان عمومی و انقلاب مهاباد اظهار کرد: به‌دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فساد مالی و تخلف از سوی تعدادی از کارکنان شهرداری مهاباد اوایل هفته گذشته، ۵ نفر از کارکنان شهرداری با اتهام فساد مالی دستگیر شدند.

حیدری افزود: با انجام تحقیقات بیشتر در این رابطه ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شده و تا این لحظه تعداد این افراد به هفت نفر به اتهام‌های مختلف مالی رسیده است.

دادستان مهاباد تصریح کرد: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روز‌های آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه تحقیقات اولیه در خصوص تخلفات این افراد قبل از دستگیری آنان انجام شده است،یادآور شد: تداوم این روند و پیگیری بیشتر نهاد‌های نظارتی بر سلامت اداری در شهرستان به ‌خصوص شهرداری این شهر علاوه بر افزایش اعتماد عمومی منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.

انتقاد از نبود شفافیت مالی در شهرداری مهاباد مدت‌ها است تبدیل به سوژه فضای مجازی و پایگاه‌های محلی این شهرستان شده و نبود سیستم جامع و شفاف مالی که یکی از وعده‌های "شورای شیشه‌ای" شهر مهاباد بود که هنوز محقق نشده است.

در ماه‌های گذشته بررسی سلامت اداری، احضار و دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری‌های کشور با دستور سازمان بازرسی و ورود دادستانی در دستور کار نهاد‌های امنیتی، نظارتی قرار گرفته است.
منبع: ایرنا

انتهای پیام / ش ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
باید اموالشان را پس بگیرند
-
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
علت فقر مردم و عدم پیشرفت و بهتر شدن شرایط مردم بخاطر چیست