پخش «خانه امن» در نیمه دوم سال/ تدوین همزمان سریال پربازیگر تلویزیون

سریال امنیتی جاسوسی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی نیمه دوم سال روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری یکی از تولیدات پربازیگر سیمافیلم محسوب می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی که تاکنون ۵۰ بازیگر اصلی جلوی دوربین کارگردانش رفته، به بازیگران جوان و مستعد تئاتر میدان عمل مناسبی داده و نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی و زهره نعیمی هر کدام یکی از نقش‌های اصلی «خانه امن» را ایفا می‌کنند.

این دومین سریال احمد معظمی است که این کارگردان جسارت به خرج داده و در آن به بازیگران جوان، مستعد و کمترشناخته شده تئاتر اعتماد کرده و نقش‌های اصلی را به آن‌ها سپرده است. وی پیش از این نیز در مجموعه «ترور خاموش» بازیگرانی همچون حمید شریف زاده و مهدخت مولایی را به سینما و تلویزیون معرفی کرده و سعی بر آن داشته تا فرصتی مغتنم را در اختیار بازیگران نسل جدید تئاتر قرار دهد.

«خانه امن» بر اساس فیلمنامه‌ای از حسین تراب‌نژاد در ۵۰ قسمت طراحی شده و این روز‌ها به صورت فشرده در حال تصویربرداری است.

تدوین این مجموعه نیز به صورت موازی در حال انجام است.

این سریال با طرحی مرتضی اصفهانی مضمونی معمایی- امنیتی دارد و به احتمال فراوان پخش آن نیز نیمه دوم سال ۱۳۹۹ خواهد بود، اما هنوز مشخص نشده از کدام شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار