در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ماراتون دو شرکت برای عرضه در بورس؛ سهام کدام شرکت این هفته عرضه اولیه می شود؟

سهامداران این هفته باید منتظر عرضه سهام یکی از دو شرکت، تامین سرمایه امین و یا بهساز کاشانه تهران باشند.

محمد امین قهرمانی مدیر پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعداد عرضه اولیه ها تا پایان تابستان امسال، اظهار کرد: ما از ابتدای امسال در بورس تهران حدود ۱۶ شرکت را پذیرش کرده ایم که از این میزان در مجموع ۹ شرکت درج و ۷ شرکت نیز عرضه اولیه شده اند.

او افزود: در ادامه برنامه ما این است که حداقل ۱۰ شرکت دیگر را هم تا پایان تابستان امسال به صورت عرضه اولیه در بیاوریم، این در حالی است که ۱۲ شرکت هم در مرحله درج قرار دارند.


بیشتر بخوانید


قهرمانی در پاسخ به این سوال که این هفته سهامداران باید منتظر سهام کدام شرکت به عنوان عرضه اولیه باشند، بیان کرد: سهامداران این هفته باید منتظر سهام شرکت تامین سرمایه امین یا شرکت بهساز کاشانه تهران باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۰:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام متشکر که یه سری اطلاعات می زارین تا مردم بخونن ولی تو رو خدا جون هرکی که دوست دارین یه پیگیری اساسی بکنید ببینین واسه چی 1- همیشه اختلال در سیستم هست( آخه مگه تکمیل برنامه بورس بعد از تایم بورس چقد وقت میبره.نکنه اونم کار ایرانی نیست و برا برنامه نویسی کشور دیگه ای انجام داده؟!!!2- کارگزاری ها یکی در میون و یه روز درمیون هنگ میکنه سیستم شون 3- عرضه اولیه ها با این سیستماشون فقط دست از ما بهترونه4- برخی از کارگزاری ها تعداد سهام عرضه اولیه رو یکی کمتر میدن چرا؟
آخرین اخبار