نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

عزم جدی مجلس برای حل مشکل ‌هفت تپه/ روند واگذاری شرکت درست طی نشده است

احمد نادری گفت: حل مشکلات نیشکر هفت تپه نیازمند ورود رئیس قوه قضاییه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حل مشکلات نیشکر هفت تپه نیازمند ورود رئیس قوه‌قضاییه استاحمد نادری نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات نیشکر هفت تپه نیازمند ورود رئیس قوه‌ قضاییه است ، همچنین باید این شرکت به یک مجموعه دارای اهلیت واگذار شود.

او بیان داشت: مجلس عزم جدی برای حل مشکل کارگران هفت تپه دارد و تمام قد حامی و پشتیبان کارگران است. پذیرفته نیست که حقوق بیش از ۵ هزار کارگر در این وضعیت اقتصادی پرداخت نشود و حتما تلاش می‌کنیم این مشکل را حل کنیم .

نادری با بیان اینکه برای پیگیری تداوم تولید و پرداخت معوقات این کارگران با آیت‌الله رئیسی جلسه خواهیم گذاشت تا قوه قضاییه به این مسئله ورود جدی داشته باشد و با عاملان این وضعیت برخورد قاطع کند، تصریح کرد: اینکه یک کارگر زحمتکش ۳ ماه حقوق نگیرد، زیبنده نیست و در این شرایط واقعا خانواده این کارگران در مشقت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسئله واگذاری شرکت روند درست طی نشده و اسدبیگی اهلیت لازم را نداشته است و در همان واگذاری، قیمت درست کارشناسی نشده و این مجموعه به قیمت ناچیز فروخته شده و از طرفی نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی داشته که خریدار باید مکلف به پرداخت آن می‌شده که این اتفاق نیز رخ نداده است.


بیشتر بخوانید

این مقام مسئول ادامه داد: باید این شرکت به یک مجموعه متخصص که دارای اهلیت لازم است واگذار شود. نیشکر یک محصول مهم و استراتژیک است و تقویم زراعی این محصول بایستی در کاشت و برداشت عادی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.