ایجاد برنامه برای رسیدن به ایده آل‌های ورزشی

رئیس انجمن هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه گفت : برنامه‌هایی برای جبران ضعف‌های موجود و رسیدن به ایده آل‌ها برنامه ریزی شده بود که با وضعیت موجود به تعویق افتادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حاتمی رئیس انجمن هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه گفت : بایستی تهدید‌ها را به عنوان فرصت قلمداد کرد و بهترین استفاده را از وضعیت موجود کرد و در این محدودیت‌ها و سختی‌ها است که باید درخشید.

او از مسئولین کمیته‌های بانوان و آقایان درخواست کرد که برنامه‌های آتی خود را در جهت پیشرفت هیئت بیان کنند و از ظرفیت‌ها موجود و توانایی همه اعضای هیئت در جهت کمک به حفظ سلامت جامعه استفاده شود و با دید مثبت به داشته‌های خود نگاه کنند.

او افزود: بیماری کرونا نباید باعث قطع فعالیت‌های ورزشی شود و باید حتی به صورت محدود در منزل و یا با رعایت موارد بهداشتی انجام گیرد برای شرایط جدید باید فکر و عمل جدید کرد و نباید صرفا به روش‌های قدیمی تاکید کرد. 

او ادامه داد: به زودی مسابقاتی به صورت انلاین توسط هیئت استان برگزار میگردد و جوایز نفیسی برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

غلامرضا طیبی دبیر هیئت استان در مورد جلسات متعدد در خصوص کمیته‌ها و ساماندهی سبک‌ها با تاکید ویژه بر اجرای دقیق ساماندهی اظهار داشت و گفت: نبود ساماندهی سبک‌ها باعث بی نظمی در امور هیئت می شود و مربیان و داوران بایستی در حوزه تخصصی خود فعالیت نمایند.

او بر لزوم تشکیل کمیته‌های فنی بانوان تاکید داشت و افزود: بانوان بایستی در امور خود مستقل عمل کنند و کمیته‌ها در برخی برنامه‌ها با آقایان هماهنگ شوند.

او افزود: با توجه به اینکه رشته‌های سامبو، کیک بوکسینگ و پنچاک سیلات در مسابقات برون مرزی و اسیایی حضور دارند از کمیته‌های مربوطه درخواست نمودند با برنامه ریزی و تلاش و کوشش مضاعفی نسبت به این سبک‌ها داشته باشند.

 طیبی گفت: برای تغییر سبک تا زمانی که حکم مربیگری سبک مربوطه گرفته نشود اجازه تغییر سبک داده نمی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار