رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد آماده انتقال تجربیات خود به دانشگاه کشور‌های منطقه است

ولایتی گفت: دانشگاه آزاد آمادگی دارد تا پیشرفت‌های خود را در حوزه‌های مختلف پزشکی و مهندسی در اختیار دانشگاه کشور‌های منطقه بگذارد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم معارفه معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بخش مهمی از دیپلماسی در دنیا، دیپلماسی فرهنگی بوده که یک رکن آن دیپلماسی علمی و آموزش علمی در سطح آموزش عالی است.

او افزود: انتظار این است که جمهوری اسلامی ایران دستاورد‌های علمی خود را در منطقه و کشور‌های اسلامی عرضه کند تا اگر کشور‌ها تمایل داشتند، از تجربیات علمی و آموزشی ایران در حوزه آموزش عالی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کابل و بیروت نمونه موفقی از تعامل دانشگاه‌های ایران و منطقه است، گفت: با همت طهرانچی و حضور آقای بروجردی به‌عنوان معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، کار توسعه آموزش عالی در کشور‌های اسلامی در صورتی که مورد درخواست آن‌ها باشد، باید توسعه پیدا کند.

 ولایتی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف پزشکی، مهندسی و علوم تجربی دارد، تجربیات در اختیار دانشگاه‌های کشور‌های دیگر بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تو رو بخدا دانشگاههای دیگر دنیا رو بدبخت نکنید
آخرین اخبار