گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و امارات از طریق ویدئوکنفرانس

وزرای خارجه ایران و امارات متحده عربی از طریق ویدئو کنفرانس، عید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز گزارش داد وزرای خارجه ایران و امارات متحده عربی در تماسی از طریق ویدئو کنفرانس عید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند.

رویترز به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد: شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی، و محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در تماسی تصویری، حلول عید قربان را به همدیگر تبریک گفتند.

همچنین در پایگاه رسمی وزارت خارجه امارات متحده عربی آمده است: شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه و همکاری بین المللی، تماسی تصویری با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران برقرار کرد و دو طرف عید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند.

در این گفتگو در خصوص آخرین تحولات «کرونا ویروس» موسوم به «کووید-۱۹» و نیز روش‌های بررسی آن، علاوه بر اهمیت پشتیبانی از تلاش‌های جهانی به منظور دستیابی به واکسنی برای این بیماری صحبت شد؛ همچنانکه شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان (وزیر خارجه امارات متحده عربی) به اهمیت تقویت همکاری‌های بین المللی و پشتیبانی کشور‌ها از یکدیگر به منظور عبور از همه گیری کووید-۱۹ تأکید و اعلام کرد موضع امارات متحده عربی در همبستگی با کشور‌های جهان در مقابله با این همه گیری ثابت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار