باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

اعضای گروهک تروریستی تندر چه کسانی هستند؟

سربازان گمنام امام زمان (عج) شنبه این هفته، شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شنبه یازدهم مرداد خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حاکی از دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر توسط وزارت اطلاعات بود. در پرونده این گروه جنایت‌های بسیاری مانند بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز و قصد انفجار سد سیوند شیراز مشاهده می‌شود که در این میان بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز حادثه‌ای خون بار است که افراد بی گناه بسیاری در آن به شهادت رسیدند.

گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون

جمشید شارمهد

اما آنچه در این میان اهمیت دارد و لازم است تا از آن ها مطلع شویم، جنایات و اعضای گروه تروریستی تُندر هستند.

گروه تروریستی تندر چگونه تشکیل شد؟

این گروه یکی از گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب است که در جریان گروه‌های معاند و طرفداران رژیم پهلوی فعالیت می‌کند. برخی کارشناسان سابقه تاسیس این گروه را در سال‌های نخست دهه ۸۰ و یا به طور دقیق‌تر سال ۱۳۸۳ می‌دانند. 

گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون

فرود فولادوند

نام دقیق‌تر این گروه انجمن پادشاهی ایران (تندر) است که طبق اطلاعات در دسترس فتح الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند در سال‌های نخست تاسیس این گروه و تا سال ۱۳۸۵ رهبری آن را برعهده داشت پس از بود که جمشید شارمهد در همان سال رهبری آن را برعهده گرفت. البته فتح الله منوچهری در سابقه خود ارتکاب به جرم‌هایی مانند فحشا و اغفال دختران را نیز در کارنامه دارد که در یک مورد آن توسط واحد ضد ترور پلیس اسکاتلندیارد دستگیر و پس از ۴۸ ساعت با پا درمیانی مسئولان سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) از زندان خارج می‌شود.

گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون

این گروه ارتباط خود را با یکی از اعضایش پس از دستگیری کتمان کرده که پس از حضور محمدرضا علی زمانی معروف به بردیا در دادگاه انقلاب، ارتباط وی با گروه انجمن پادشاهی ایران نیز اثبات و اعلام می شود. اما اندکی پس از اعدام این فرد در سال ۸۸ وبگاه این گروه تروریستی بلافاصله در یادبود او یک پوستر منتشر می‌کند.

گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون

محمدرضا علی زمانی؛ تروریستی که دستگیر و اعدام شد

یک عضو دیگر این گروه به نام محمدرضا علی زمانی نیز در سال ۸۸ به جرم تلاش برای بمب گذاری و انجام عملیات تروریستی در حادثه حسینیه دستگیر و سپس با احراز جرمش به دار مجازات آویخته می‌شود. محمد جواد لاریجانی دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضائیه اتهام او را مرتبط به حادثه بمب گذاری یک سال قبل در سال ۸۷ در حسینیه سیدالشهدای شیراز اعلام کرد.

طبق اعلام برخی از منابع، علی زمانی فعالیت‌های خود در این گروه تروریستی را از سال ۸۶ و در شبکه رادیویی منتصب به این گروه به نام رادیو تندر آغاز کرده بود. خبرگزاری ایسنا روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۸۸ در خبری اعلام کرد دادگاه انقلاب درباره دو تن از متهمان به محاربه علیه نظام اسلامی به نام‌های آرش رحمانی‌پور و محمدرضا علی زمانی، اطلاعیه‌ای منتشر کرد. که متن اطلاعیه مربوط به محمدرضا علی زمانی در ادامه آمده است.

گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون

محمدرضا علی زمانی سمت راست، آرش رحمانی پور سمت چپ

در این اطلاعیه آمده است؛ «محمدرضا علی زمانی»، فرزند اسماعیل، با نام مستعار بردیا، در سال‌جاری (سال ۸۸) به اتهام عضویت در گروهک ضد انقلابی انجمن پادشاهی دستگیر شده بود. حسب اظهارات اولیه وی قبلاً از طریق غیرقانونی از مرز ایران خارج شده و به کردستان عراق رفته و درخواست پناهندگی سیاسی کرده بود. وی در مدت اقامت در عراق با فرود فولادوند ارتباط برقرار و با رابط ضد انقلاب خود به نام جمشید نیز آشنا می‌شود.

نامبرده با ادعای این که گروهکی ضدانقلابی به نام سیمرغ آریایی در ایران تشکیل داده، به جمشید پیشنهاد بهره‌گیری از گروهک مذکور در راستای مقابله با نظام را ارائه می‌دهد. وی همچنین در مدت اقامت در عراق، با نیرو‌های آمریکایی مستقر در سلیمانیه نیز مرتبط شده و به اشغالگران آمریکایی پیشنهاد تشکیل یک شبکه ماهواره‌ای برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران را در صورت تأمین مالی از ناحیه آنان ارایه می‌کند و نهایتاً نیز در مصاحبه با شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب به ترویج تفکرات ضددینی و انحرافی خود پرداخته و آن‌ها را نیز در یک لوح فشرده جمع‌آوری و تکثیر کرده بود.

 زمانی همچنین در مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی بیگانه از جمله یور. تی. وی مطالبی در رابطه با قتل‌های زنجیره‌ای، تحریف آیات قرآن، تهدید افراد فعال اسلامی و امثال آن را به انجام رسانده و افرادی را جهت انجام عملیات تروریستی به رابط ض انقلاب خود معرفی می‌کند.

علی زمانی همچنین با عوامل فعال در گروهک ضدانقلابی انجمن پادشاهی در زمینه تامین منابع مالی و نیز کسب آموزش شیوه راه اندازی هسته‌های تروریستی، ساخت بمب‌های دستی و انفجاری مرتبط می‌شود. نامبرده همچنین طریقه ساخت بطری‌های انفجاری را از طریق پست الکترونیک به مرتبطین خود در ایران آموزش داده بود تا در زمان اعلام از سوی گروهک انجمن پادشاهی، برای انفجار در مراکز دولتی از آن استفاده شود.

وی همچنین اسامی و محل سکونت تعدادی از نیرو‌های بسیجی ساکن اسلامشهر را هم از طریق رابطین خود در ایران، به انجمن پادشاهی و رابط ضد انقلاب خود ارائه کرده بود.

گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون

زمانی پس از بازگشت به ایران با فردی با نام مستعار سام آشنا شده و در خصوص انجام عملیات تروریستی در نماز عیدفطر مصلای تهران نیز گفت‌وگو می‌کند و تا زمان دستگیری نیز، ارتباط‌های خود با گروهک انجمن پادشاهی ایران و رابط ضد انقلابی خود از طریق ایمیل و تلفن را هم حفظ کرده بود.

متهم به تمامی موارد فوق اقرار کرده و براین اساس کیفرخواستی به اتهامات محاربه، توهین به مقدسات، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تبانی و اجتماع با هدف اقدام علیه امنیت و خروج غیرقانونی از کشور علیه نامبرده صادر و پرونده جهت رسیدگی به یکی از شعب دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال می‌شود.

متعاقباً در پی رسیدگی به اتهامات نامبرده، دادگاه انقلاب اسلامی نیز وی را به اتهام محاربه به اعدام و از باب توهین به مقدسات به پنج سال حبس محکوم کرد که حکم یاد شده پس از اعتراض محکوم، در یکی از شعب دادگاه تجدید نظر استان تهران رسیدگی و عینا تایید می‌شود.

اهداف گروه تروریستی تندر چیست؟

گرایش های فکری این گروه ضد دین و شاه پرستانه و در خط معاندت با نظام جمهوری اسلامی است. در واقع هدف تاسیس این گروه براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق اقدامات تروریستی است.

روش‌های فعالیت گروه تروریستی تندر

این گروه که همانند سایر گروهک‌های ضد انقلاب از سوی معاندین نظام اسلامی و کشور‌هایی همچون آمریکا و رژیم جعلی صهیونیسیتی تغذیه مالی می‌شود، از طریق رادیو و تلویزیون و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام اهداف خود را دنبال می‌کند. این گروه تروریستی در وهله نخست سعی دارد تا از همین طریق شروع به دین زدایی از افکار و اندیشه بینندگان را انجام دهد.

گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون

یکی دیگر از اقدامات این گروه تروریستی طراحی و اجرای انفجارهای گسترده در نقاط مهم کشور بود که قرار بود تا این هدف از طریق جذب افراد در داخل کشور انجام شود. در کنار پیشبرد این هدف، ارائه آموزش های نظامی و اطلاعاتی به افراد جذب شده در داخل کشور دیگر هدف این گروه بود. 

انجام اقداماتی همچون گسترش شبکه رسانه ای با استفاده از فضای ماهواره و اینترنت، استفاده از عناصر جذب شده جهت انجام اقدامات اطلاعاتی و جاسوسی، شناسایی و انجام اقدامات اطلاعاتی علیه عناصر و نیروهای طرفدار جهت ترور، ایجاد رعب و وحشت در کشور با انجام عملیات های تروریستی و به شهادت رساندن شخصیت های سیاسی و صاحبان اندیشه در جامعه از مهم ترین اهداف این گروه تروریستی است.

اقدامات شاخص تروریستی گروه تندر 

این گروه تروریستی تاکنون اقدامات بسیاری را علیه کشورمان انجام داده است. اعضای این گروه تروریستی در یک مورد از اقدامات تروریستی ناموفق خود در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۸۷ در حالیکه مشغول ساخت بمب در هتل جهان تهران بودند، شناسایی و دستگیر شدند. البته این گروه تروریستی نخستین اقدام موفق خود را با بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز در ۲۴ فروردین انجام داد که در این حادثه متاسفانه ۱۴ نفر شهید و ۲۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

این گروه بیکار ننشست و ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ با هدف اقدام تخریبی در حرم امام خمینی (ره) در هنگام برگزاری مراسم عمومی دست به اقدام تروریستی زد که ناکام ماند. البته اقداماتی همچون عملیات تروریستی در مقابل کنسولگری روسیه در رشت، تلاش جهت انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه، انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند، تلاش ناکام برای منفجر کردن سد سیوند شیراز و همچنین تلاش ناکام برای انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران از جمله عملیات‌های این گروه بودند.

گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون

تروریست‌های اجاره‌ای در چنگال اطلاعاتی ایران

همانطور که در ابتدای این گزارش نیز اشاره شد، گروه‌های تروریست و معاند انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مشغول به توطئه علیه انقلاب و کشورمان هستند و این هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است که همواره باعث ناکامی این تروریست‌های اجاره‌ای در ارتکاب جرم‌های گوناگون  ضد ملت ایران هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
تندر؟؟؟میگمـا دوگانه بودن یابنزینی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
درود بر سربازان گمنام امام زمان مرگ بر تراپ یکسال زندگی خوش برای تراپ ریس جمهور قبلی امریکا حرام‌ش باشه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با نام ویادخدا.هرکسی به وطنش خیانت کند باید به شدیدترین مجازات محکوم شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
خدانهگدارسبازان گمنام حضرت ولیعصر(عج)که اینچنین برای نظام جمهوری اسلام افتخار آمیز افتخار می آفرینند مرحبا خدانگدارتان باشد هرچه بگیم کم گفته ایم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۲۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
من دست سربازان عزیز گمنام امام زمان را میبوسم و یه خواهش دارم از این عزیزان .شما عزیزان که این قدر با تدبیر و پیشرفته هستید که در کشور دیگری رد یک جانی را میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۲:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید..بهشت گوارای وجود تمامی سربازان مخلصه واقعی وطن عزیزمون ایران.خدا قوت ای بزرگمردان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
دزدهای داخلی بیت المال هم باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
باید جرمشان در حد اعدام باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
ان شالله به زودی درشیراز روبه روی حسینیه سید الشهدابه دست بچه های حسینیه اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
درود بر وزارات اطلاعات ،مرگ بر آمریکا و اسرائیل و ال سعود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
درود بر سپاه پاسداران که واقعا پاسدار انسانیت هستن .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
من بابامم عضو سپاه بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
با عرض سلام و احترام خسته نباشید
ای کاش منم با سربازان گمنام امام زمان (عج) بودم آه آه آه جانم فدای ایران خون ما از سربازی امام زمان رنگین تر نیست
اون گروهک تروریست رو باید اونقدر شکنجه بدید تا بگه یک سال پیش فلان روز با کی بوده و چی خورده اول اعتراف سنگينی بگیرید ازش بعد بدید به دست اون خانواده های شیرازی که شهید شدن ای کاش منهم یک سرباز وطن بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
خشونت در اسلام اصیل حرامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
خدا پشت و پناه همگی تون سربازان امام زمان عج
روح سردار ناظر خدمت های خالصانه شماست اجرکم عند الله
Canada
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چه ازادی و حقوق بشری خواهد بود
چه حکومتی جانانه ای خواهد بود
که با خرابکاری در سد و بمگذاری در مناطق مختلف بوجود بیاد
چی میشه
برمیگردم به زمان هیتلر
وای به ان روز
خوبه همه این داعشی های تروریست عجوزه و
دم موت هستند
و شاید کرونا به حساب همشون برسه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با سلام امشب13/5/99از اخبار کانال شش برنامه شادمهر یه نمایش گذاشته شد .میخواستم به برادرانم خسته نباشید بگوئیم البته فردا صبح نیز دورکعت نماز برای موفقیت سربازان گمنام می خوانم ..تشکر .تشکر
Canada
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با خراب کردن سد و گذاشتن بم
در مساجد .حسینه ها ووووو
میخواستند ازادی و حقوق بشر بیاورند
دولتی که اینجوری تشکلیل بشه
چی میشه
با کودتا فرقی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
جالبه سلطنت طلبها ادعای آریایی بودنشون گوش فلک رو کر کرده ولی معلوم نیست چرا از یهودیها دستور میگیرند در صورتیکه یهودیت دقیقا جریان مخالف آریایی (نجابت) بوده و هست. اون شاه بی لیاقتشون هم همینطور بود جرات نداشت کشورو از وجود جواسیس اسراییل پاک کنه که هیچ تازه به سازشون میرقصید.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۱:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا را شکر که سرباز ان هوشیاری داریم که راحت شب میخواهیم چون آنها بی منت بیدارن خدارهبر عزیز را تاابدبرای این ملت نگه داره خداقوت برادران گمنام
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۱:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
زنده باشید بچه های عزیز ایران. دست مریزاد سربازان گمنام امام زمان.خدا یار و یاورتان باشد سربازان وطن
France
پژمان
۲۱:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا یک فکری هم به داد این گرونی این مملکت برسید این امواج نمیتونه مردم روگرونی وتورم هزار درصدی فراموش کنه مردم نان ندارن بخورن اجاره خونه ها رونگاه کنید قیمت لوازم رونگاه کنید ول کنید این حرفها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
تو فرانسه مگه اینجوریه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اعدام برا اینا کمه
Canada
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
در کدام کشور مخالفین بمگذاری در سد میکنند
که باعث کشتن و نابود شدن شهرها میشود
به اسم ازادی و حقوق بشر دورعین
Canada
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
پول مفت میگرفتند و جیره خوار و مزدوری بیش نیستند
که نه اخلاق دارند و نه دین
فقط بفکر خودشون هستند که از ملت مایه بگذارند
و به اسم ملت به نون و ابی برسند و اگر
موفق به سرنگونی نظام شدند .
به پست و مقامی برسند
لاشخورهای پست فطرت ایند
که برای رسیدن به پست و مقام
همه نوع جنایتی میکنند .فرصت طلب ترین
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۹:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اینها نشان می دهد که این سرسپردگان به استکبار و صهیونیسم جهانی که امروز تحت عناوین مختلف سلطنت طلب و منافق و وهابی و وووو برای برگرداندن سلطۀ چپاولگرانۀ آمریکا و صهیونیسم متحد شده اند و جنگ احزاب دیگری علیه اسلام و مسلمانان به راه انداخته اند اما باید بدانند که امروز هم فرزند آن شیر بیشۀ اسلام ، امیرالمؤمنین علی علیه السلام ( آقا بقیه الله الاعظم روحی فدا ) پرچم لشگر اسلام را در دست دارد و از پشت پرده لشگر اسلام هدایت می کند و با قدرت علوی خود مرحب ها و عمربن عبدودهای آنها را به خاک مذلت می نشاند .
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۹:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ان شا الله گزینه بعدی مسیح علینژاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دمتون داغ. ناز شست دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا پدر و مادر سربازان گمنام رو بیامرزه و بهشون قوت مضاعف بده .
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
بالاترازفرهاد
۱۷:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آگاه باشید که خداوند منتقم در کمین ستمکاران عالم هست
Iran (Islamic Republic of)
فدایی امام خامنه ای
۱۶:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود خداوند بر سربازان گمنام امام زمان. مدافعان ایران و اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر سربازان گمنام ..خواهشا اگه ممکنه اختلاسگران را هم برگردونید خوشحال مون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
تو این دو دهه این کارها هم کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر سربازان گمنام امام زمان(عج)،درود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
زجر کشش کنید
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۶:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
طرف انقدر پیر و فرتوت هست که اگه نمیگرفتین هم به مرگ طبعی میمرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اطلاعاتی که دارد مهم است.
Iran (Islamic Republic of)
محمدآبادان
۱۵:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر رهبر فرزانه وشجاع انقلاب درود بر فرزندان انقلاب و درود بر پاسداران سپاه که امنیت را برای ملت به ارمغان آورده اند .
Iran (Islamic Republic of)
محمدآبادان
۱۵:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر رهبر فرزانه وشجاع انقلاب درود بر فرزندان انقلاب و درود بر پاسداران سپاه که امنیت را برای ملت به ارمغان آورده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور را به تعویق بیاندازید
14 استان در وضعیت قرمز
در مناطق گرم نمی توان 4 ساعت ماسک زد
کولر هم نمی توان روشن کردن
در ورزشگاه به جز مشکلات دیگر زیر افتاب نیز هستیم همچنین وزش باد و گرد و خاک می تواند مشکل ساز شود
#تعویق_کنکور
#لغو_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
به نام خدا انشالله همانطور که دل مردم را شاد می کنید خداوند دل شما را شاد و سختی ها را بر شما آسان کند به امید به درک واصل شدن یا دستگیری و محاکمه تمام دشمنان این ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
سلام ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
وطن فروش وطن فروش اعدا م بایدگردد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۲۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خداوند دشمنان مارا احمق افرید که فکر میکنند بااین کشتنها ترورها میتوانند کشور مارا به زانو دراورند امازهی خیال باطل. درود بر سربازان گمنام امامزمان ارزوی پیروزی اسلام ومسلمین وکشور ما وطول عمر مقام ممظم رهبری باهوش وکیز ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خداکنه همه ی مفاسددرهرجرمی به سزای اعمالشان برسندومجازات سخت بشن سربازان گمنام زمان بهشت برین لیاقت شماست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
انشاالله خبر خوشحال کننده بعدی دستگیری مسیح علینژاد ملعون.
میمون زشت
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
میمون ک زشت نی مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
سلام ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۳:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
پرچم بچه های انقلابی بالاست
و مسئولانمان هم همچنان در کشو قوس برجام و فرجام و پسا فرجام
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سید محمداگر واحدپول سکه (طلاونقره) بصورت اسکناس بشه احتکار و اختلاس تمام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خسته نباشید به سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) . لطفاً هرچه سریع تر این عفریته , یعنی مصی پولینژاد رو هم بگیرید بیارید . بدید رضوانی باهاش مصاحبه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود به شرف سربازان گمنام امام زمان
خسته نباشي دلاور
خدا قوت پهلوان
زنده باد ايران عزيز
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۱۳:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید به سربازان گمنام که حافظ امنیت ایران عزیز هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اینم از گروه تشه برق که شکر خدا نابود شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام و درود بر سربازان گمنام امام زمان(عج)
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۱۲:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دلم خنک شد دست راستش رو سر ربع پهلوی این یارو که طبقه ششم کاخ سفید بود چطور دستگیر شد
Iran (Islamic Republic of)
داودی
۱۲:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشیدانشاالله امام زمان همیشه پشتوپناهتات ای کاش میشد اینگونه افراد جلو چشم تمام ملت ایران نه بلکه تمام دنیامجازات میشد درس عبرتی برای همه کج خرج فکراباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اصل ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم نبی ئی نوکر حاج قاسم
۱۲:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
جانم فدای سربازان امام زمان عج تعالی باد زنده باد سپاه زنده باد سربازان امام زمان عج تعالی واقعا از دستگیری این کثافت خیلی خوشحال شدیم
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ان شاءالله
Spain
یافا
۱۲:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اگر سه به سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهيم...مرگ بر منافق,مرگ بر خائنین به وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آقا تو رو خدا اینجور آدما رو باید اول تکه تکه کرد بعد جرمشان را گفت درود بر سربازان امام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
خشونت حرامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
واسه اینا اعدام هم کمه باید زنده زنده آتیششون بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود به شما سربازان گمنام امام زمان (عج) خداوند تبارک وتعالی پشت و پناه تان باشد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
سیدوحید
۱۱:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با افتخار ایرانی ام با افتخار چشم دشمنا در بیاد. تو این مملکت اگه بی کاری و گرونی نبود بهترین زندگی رو مردمش داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
ریشه مشکلات تو رای کنسرتی عده ای و رای بی رای هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
باسلام:بنظرم اگرسریع وقاطع بدون محاکمه اعدام میشدنندتاحالااین همه ریشه نداده بودنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
بدون محاکمه که نمیشه باید اطلاعاتی که دارن رو بدن بعدش برن اون دنیا
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
بنظرت نباید کشش بدنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
باسلام:بنظرم اگرسریع وقاطع بدون محاکمه اعدام میشدنندتاحالااین همه ریشه نداده بودنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
سلام، نظرت اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا قوت عزیزان سلحشور سربازان گمنام امام زمان اجرتان با همان سیدالشهداء که شهدای شیراز مهمانش بودند لعنت ابدی بر دشمنان ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
مسئولان فاسد و اختلاسگر را نیز دستگیر کنید
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اگر واحدپول سکه (طلاونقره) بصورت اسکناس بشه احتکار و اختلاس تمام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اتفاقا زیاد کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دستمریزاد به سازمان اطلاعات و نیروهای مسلح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ممنون بابت دستگیری کسانی که افراد بی گناه رو میکشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
این گروه های تروریستی که بی هویت تر از خودشان پیدا نمی شود، کور خواندند، انقلاب اسلامی زنده و توفنده پیش می رود. پدر این گروه ها آمریکای تروریستی است که نفس های آخرش را می کشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دیر یا زود دستان مقتدر سربازان گمنام امام زمان عج گلوی تمام معاندین و تروریست های ضد انقلاب را خواهد فشرد.
Belgium
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
علی لعنت ال...قوم الظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
وطن فروشند تا وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
مرحبا،ولی خدا وکیلی شما که رئیس این گروه رو و عبدالمالک ریگی رو دستگیری کردین چطور نتونستین (خاوری) رو بگیرید
نمی دونم نمی تونین یا نمی خواست که دست گیرش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
سه بار داشتیم می‌گرفتیم که کانادا مانع شد
البته مهم تر از خاوری ها رو گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط و فقط اعدام اونایی که میگن اعدام نه خائن هستند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با سلام و درود به قهرمانان گمنام امام زمان عج
دعای خیر مردم ایران و همه آزادگان جهان بدرقه راهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هر اقدام تروریستی علیه مردم از هر جریانی محکوم و عاملان آن باید پیگرد قضایی و قانونی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هر اقدام تروریستی علیه مردم از هر جریانی محکوم و عاملان آن باید پیگرد قضایی و قانونی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا دمتون گرم فقط ایکاش میشد چند تا از این مجری های من وتو و
بی بی سی فارسی رو هم میشد گرفت چه حالی میداد البته دور از انتظار هم نیست
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تمام این جنایت ها زیر سر رژیم نجس و شیطانی صهیونیست است باید به یک طریقی سر این رژیم شیطانی و حیوانی له شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام و درود و خسته نباشی خدمت سربازان گمنام آقا امام زمان عج دسته یاری و مدد آقا امام زمان عج همواره یارتان باد
-
ف.ر
۰۸:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود برشرف سربازان گمنام امام زمان(عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه...اعدام قط
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۰۷:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
به امید دستگیری معصومه علی نژاد
آخرین اخبار