قصر آرزوهای آقای صاحب نفوذ در البرز فرو ریخت/ دیوار قانون بلندتر از جولان بی قانونی بانفوذان

شهرک ویلایی غیر مجاز یکی از صاحب نفوذان آشنا به قانون تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در اجرای طرح مبارزه با تغییر اراضی که در منطقه چهار باغ ساوجبلاغ اجرا شد، ۱۷۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی که به صورت غیر مجاز تغییری کاربری داشتند تخریب شد؛ از جمله اراضی تخریب شده، شهرکی ۱۰ هکتاری با ۸۰ ویلا بود که این شهرک توسط یکی از اشخاص صاحب نفوذ و آشنا به قانون ساخته شده بود.

فاضلی، رئیس دادگستری البرز در اجرای تخریب این اراضی گفت: حدود ۲۵ هزار ویلا در منطقه ساوجبلاغ به صورت غیرقانونی ساخته شده و ۱۷۰ هزار کیلومتر از اراضی کشاورزی در معرض تغییر کاربری قرار دارد.

او با بیان این که تغییر کاربری برخی از این زمین‌ها توسط افراد با نفوذ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی انجام شده است، افزود: قانون مبارزه با تغییر اراضی به صورت جدی در استان بدون هیچ تبعیضی اجرا می‌شود.

فاضلی در ادامه به برخورد قاطع با مدیران متخلف یا بی تفاوت نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات رسانی که بدون مجوز اقدام به ارائه خدمات آب، برق، گاز به واحد‌های غیر مجاز می‌کنند باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

او افزود: یکی از چالش‌های نهاد‌های دولتی ساخت مجدد این ویلاها است که نظارت و رصد برای جلوگیری از ساخت مجدد این ویلا‌ها در دستور کار دادگستری قرار دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حامد
۰۱:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
طرف شهرک درست میکنه میفروشه به خلق الله بعد میرن تخریب. کلاه سره خریدار میره نه سرمایه دار شهرک ساز