پرداخت بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان همدان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تاکنون بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: تا کنون هزار و ۵۱۹ پرونده تسهیلات  مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان تشکیل شده است و ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات را بانک‌های عامل استان پرداخت کرده اند.

او با بیان اینکه  ۹ هزار و ۴۹۵ متقاضی تسهیلات کرونا در سامانه کارا در استان ثبت نام کردند تصریح کرد: این تسهیلات با سود ۱۲ درصد در اختیار ۱۴ گروه و رسته شغلی آسیب دیده از کرونا قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه همچنین ۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۳۸ نفر در استان مشمول پرداخت بیمه بیکاری شدند.

آموزشگاه‌های رانندگی، سالن‌های زیبایی، مراکز تولید و صنایع دستی، پوشاک، باشگاه‌های ورزشی، حمل و نقل مسافری عمومی و بین شهری، مراکز تولید وتوزیع غذا، واحد‌های پرورش مرغ گوشتی، محصولات گلخانه‌ای و صیفی جات از جمله رسته‌هایی هستند که از کرونا آسیب دیده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار