استاندار خراسان شمالی

به هیچ عنوان سرمایه گذاری در خراسان شمالی معطل نماند

استاندار خراسان شمالی گفت : ملاک ما برای حل مشکلات سرمایه گذاران، پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد علی شجاعی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت :  وقتی پرونده‌ای به بانک‌ها معرفی می‌شود پروسه تکمیل و پرداخت تسهیلات نباید ماه‌ها به طول بینجامد.

او  گفت: ۱۰۱ طرح در قالب تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل معرفی شده است که در پرداخت تسهیلات به متقاضیان همیشه بانک‌ها مقصر نبودند، زیرا بسیاری از این متقاضیان به بانک‌ها مراجعه نکردند تا نواقص پرونده خود را برطرف کنند.

او  افزود: مدیران بانک آینده استان تاکنون بسیار ضعیف عمل کرده اند و این درحالیست که بانک‌های عامل موظف به رفع و حل مشکلات تولید کنندگان هستند نباید حل یک پرونده ماه‌ها به طول بینجامد.


بیشتر بخوانید 


شجاعی گفت : برخی بانک‌های خصوصی توجهی به شرایط موجود ندارند که ازین به بعد خود ما به پرونده‌ها ورود پیدا می‌کنیم.

شجاعی افزود: در بحث خبرگان اقتصادی و بانکی استان جزو پیشرو‌ترین استان‌ها در صدور احکام هستیم و طبق قانون خواسته ایم مصوبات به بانک‌ها اعلام شود.

شجاعی حضور متقاضیان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان الزامی دانست و گفت :مسائل باید دو طرف حل شود همچنین ملاک ما برای حل مشکلات سرمایه گذاران، پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها است.

اوبا بیان اینکه ۲۳ هزار واحد صنفی فعال در استان وجود دارد که ۳ هزار واحد آن مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ هستند، گفت: این موضوع به اتحادیه‌ها و اتاق اصناف جهت دریافت تسهیلات اعلام شود.

شجاعی  ادامه داد: پرونده‌ها به دبیرخانه کارگروه ارسال بشه دنبال مجوز هم خود مدیران بانک‌ها و هم ما میرویم با اولویت پرونده‌های متقاضیان را انجام دهید. شجاعی تصریح کرد: پرونده‌های موجود در بانک‌ها باید ظرف یک هفته با ارائه مستندات تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.