سهم بسزای بنیاد مسکن در خدمت رسانی به مناطق محروم

در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با مدیرکل صداوسیما بر هم افزایی بیشتر جهت توسعه خدمت رسانی به مناطق محروم استان تأکید شد.

لطیفی مدیر کل صدا و سیمای زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداوسیما در این دیدار با اشاره به خدمات بی نظیر نظام اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در چهار دهه خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ایران ارایه کرده که در این میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهم بسزایی در خدمت رسانی به مردم به ویژه قشر محروم جامعه داشته است.

 لطیفی مطالعه و بررسی در زمینه تشخیص و تعیین نیازمندی های مسکن محرومان را مهمترین عملکرد این نهاد دانست و افزود: تهیه طرح مجتمع و واحدهای مسکونی ارزان قیمت و اجرای آن‌ها به طور مستقیم یا با مشارکت مردم و البته همکاری دستگاه های ذیربط و تهیه زمین مورد نیاز طرح‌ها توسط این نهاد انقلابی موجب دلگرمی و امیدآفرینی شده است.

 لطیفی با تقدیر از تلاشهای انجام شده توسط بنیاد مسکن استان، بر همراهی و حمایت رسانه استانی از این نهاد انقلابی تأکید کرد و گفت: صداوسیمای مرکز زنجان آمادگی دارد تا خدمات گسترده بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی مناطق محروم را به منظور حمایت از کارآفرینی، توسعه روحیه امید و نشاط در جامعه منعکس نماید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان هم با بیان اینکه اجرای طرح هادی یکی از رویکرد‌های مهم بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستا‌ها است، افزود: تهیه طرح‌های هادی روستایی، یکی از مسیر‌های مهم تحقق توسعه مناطق مختلف استان است که قطعارسانه استانی نقش بسزایی در نهادینه شدن مشارکت مردم و ظرفیت سازی بمنظور اجرای کامل آن دارد.

آقای خواجه‌ای با تشکر از انعکاس اخبار این نهاد انقلابی در بخش‌های خبری گفت: از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان طرح هادی برای ۷۰۲ روستا تهیه و در ۴۰۰ روستا اجرا شده است.

او گفت: برای ۵۸ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز طرح هادی تهیه شده است و در آینده نزدیک برنامه گسترده برای توسعه طرح‌های هادی در مناطق روستایی اجرا می‌وشد.

 خواجه‌ای گفت: بیش از ۱۸ هزار واحد مسکونی نیز در این روستا‌ها بر روی گسل قرار دارند که از این تعداد تقریباً بیش از ۵ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

او خواستار مشارکت بیش از پیش این دو نهاد برای افزایش اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امید و روحیه نشاط در جامعه، شد.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.