آخر هفته و رقابت داوطلبان کنکور ارشد

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روز‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمدرضا ایروانی رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنج شنبه، جمعه این هفته  و شنبه هفته آینده و در ۱۳۳ رشته برگزار می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه داوطلبان می‌توانند کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را از روز دوشنبه، ۱۳ مردادماه تا چهارشنبه ۱۵ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند ادامه داد: در کنکور ارشد امسال در استان اصفهان ۴۶ هزار و ۶۱۰ داوطلب داریم که  از این تعداد ۲۴ هزار و ۹۲۹ نفر را خانم‌ها و ۲۱ هزار و ۶۸۱ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه تعداد کارت‌های صادر شده در اصفهان نسبت به سال گذشته حدود ۶.۶ درصد افزایش داشته است گفت: داوطلبان استان در ۱۳ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند که از این تعداد، هشت حوزه در شهر اصفهان، دو حوزه در شاهین شهر و سه حوزه در نجف آباد، گلپایگان و کاشان قرار دارد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۵:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
خواهشا کنکور سراسری را برگزار نکنید.مانند اکثر مردم 5 ماه است از خانه بیرون نیامدیم. تازه دانشگاه ها هم که ترم اول تعطیل شدن . ضمنا افراد عینکی وقتی میخان از ماسک استفاده کنند عینکشان بخار میکند و جایی را نمی بینند. شهر ما بادی است پس امکان برگزاری آزمون در فضای باز وجود ندارد
آخرین اخبار