مهلت ثبت‌نام بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا در گلستان تمدید شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان، از تمدید ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تا ۱۵ مرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان،گفت:براساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا تمدید شد.

وی گفت:بر این اساس همه شاغلین و کارفرمایان در رسته‌های ۱۴ گانه آسیب دیده مصوب در کارگروه اقتصادی کرونا، تا ۱۵ مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir مراحل ثبت نام خود برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا را دنبال کنند.

وی تصریح کرد: کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید برای جذب حداکثری سهم گلستان از تسهیلات حمایتی کرونا، همکاری و تلاش کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان خاطرنشان کرد: موانع پیش روی صاحبان مشاغل در دریافت تسهیلات کرونایی، بروکراسی پیچیده اداری در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل را باید برای این واحد‌های خسارت‌دیده تسهیل کنیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار