سیره آزادگی امام حسین (ع) تداعی می‌یابد

رئیس ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح هر هیئت آزادی یک زندانی ویژه آزاد سازی مددجویان جرائم غیر عمد در ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: طرح ” هر هیئت آزادی یک زندانی با هدف آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در ماه محرم در استان یزد اجرا می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها بیان کرد و افزود: امید بر آن است تا هیئت‌های عزاداری استان در کنار عزاداری پر شور خود، دستگیر زندانیان جرائم غیر عمد هم باشند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود و همچون سبک غنی سینه زنی و عزاداری یزدی‌ها مرام آزادگی ما نیز سرآمد عزاداران کشور شود.

رئیس ستاد دیه استان یزد ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شورای هیئت‌های عزاداری یزد، تصمیم به برگزاری مراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های های بهداشتی گرفته و قرار است بخشی از هزینه مراسم‌های عزاداری در راه خیر صرف شود.

او از تبلیغات به صورت، پیامکی، نصب بنر در نقاط مختلف شهر، پخش تبلیغ و تیزر از طریق صدا و سیمای مرکز استان خبرداد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

افشون ادامه داد: این طرح با مشارکت شورای هیئت‌های مذهبی استان، صدا و سیما، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و خانه صلح و اندیشه استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.