داوری پنجمین جشنواره نشریات شهید آوینی انجام شد

صبح امروز داوری جشنواره نشریات شهید آوینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، داوری پنجمین جشنواره نشریات شهید آوینی انجام شد که در این دوره از جشنواره بیش هفتاد درصد دفاتر حضور داشتند.

دسته بندی و داوری نشریات از اواسط تیر ماه تا اوایل مرداد ماه انجام شد، که در این راستا هر نشریه توسط سه داور ارزیابی شد؛ داوران این دوره از جشنواره نشریات، سعید بادپا (مسئول منویات نهاد رهبری و از ادوار اتحادیه)، حسین زینلیان (دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان)، خانم نصیری (مسئول سابق واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان) بودند.

در پایان با تاکید بر دقت و توجه ویژه به داوری نهایی، آثار در تمام بخش‌های جشنواره اسامی برگزیدگان به همراه جوایز به اطلاع دفاتر خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:

چالش‌های جریان دانشجویی در دهه پنجم انقلاب


جشنواره شهید آوینی مختص نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است که با شرکت آثار مختلف در سه بخش کلی نشریه برتر، اثر برتر و بخش ویژه موضوعی در محور‌هایی یادداشت، گزارش، خبر، لوگو، تیتر، مصاحبه که آثارشان منتشر شده برگزار می‌شود.

پنجمین دوره این جشنواره از بیست فروردین آغاز شد و به مدت دو ماه شرکت کنندگان فرصت داشتند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار