مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی خبر داد؛

آخرین مهلت اظهارنامه الکترونیکی مالیات مشاغل پایان مرداد

مزیکی گفت: صاحبان مشاغل تنها تا پایان مرداد ماه می‌توانند اظهارنامه عملکرد سال ۹۸ خود را به صورت الکترونیکی ارائه کنند.

مزیکی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: صاحبان مشاغل تنها تا پایان مرداد ماه می‌توانند اظهارنامه عملکرد سال ۹۸ خود را از طریق سامانه www.tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارائه کنند.

مزیکی افزود: صاحبان مشاغل گروه‌های دوم و سوم که میزان فروش یا ارائه خدمات آن‌ها کمتر از ۹۹۰ میلیون تومان در سال ۹۸ باشد در صورت تمایل می‌توانند از تسهیلات ویژه تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم بهره‌مند شده و بدون ارائه اظهارنامه مالیاتی و بدون ارائه اسناد و مدارک و تنها با ارائه فرم الکترونیکی مربوطه نسبت به قطعی سازی مالیات عملکرد ۹۸ خود اقدام کنند.

او اضافه کرد: بیش از ۷۵ درصد از مشاغل استان مرکزی برای عملکرد سال ۹۷ کمتر از دومیلیون و پانصد هزار تومان مالیات پرداخت کرده اند که در صورت تمایل و بهره مندی از این طرح می‌توانند بدون هیچ افزایشی نسبت مالیات قطعی عملکرد سال ۹۷، مالیات خود را قطعی و در صورت تمایل در ۵ قسط پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی با اشاره به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۶ بیان کرد: شماره تماس ۱۵۲۶ آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات مالیاتی مودیان و صاحبان مشاغل است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.