برگزاری طرح تابستانه کتاب ٩٩ در آذربایجان شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری طرح تابستانه کتاب ۹۹ توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای بخشی از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور طرح تابستانه کتاب ۹۹ توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

او  افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این طرح از روز شنبه ۱۸ مرداد مصادف با عید سعید غدیر خم آغاز می‌شود و تا روز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه ادامه خواهد یافت.

بر این اساس کلیه کتاب فروشی‌های سراسر کشور و استان از تاریخ انتشار این فراخوان (۸ مردادماه ۹۹) می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

او  خاطرنشان کرد: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح‌های قبلی برای تایید شرکت در تابستانه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

در سیزدهمین طرح فصلی کتاب با عنوان "بهارانه کتاب ۹۹" از مجموع کل شهرستان‌های استان؛ ۲۵ واحد از تبریز، دو واحد از مراغه و از شهرستان‌های بناب، مرند و چاراویماق از هر کدام یک کتابفروشی مشارکت کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار