مدیر عامل بانک سپه:

هیچگونه برنامه‌ای برای تعدیل پرسنل بانک‌های ادغامی نداریم

چقازردی گفت: تعدیل نیروی انسانی برای هیچ یک از سطوح پرسنلی بانک‌های ادغامی در دستور کار نیست.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بانک سپه محمد کاظم چقازردی با اشاره به روند موفق ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه یکی از موارد مهم در خصوص اجرای این مأموریت ملی را بهره‌مندی از نیروی انسانی این بانک‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله موارد مهمی که از همان ابتدای مأموریت ملی ادغام مورد توجه و تأکید بوده بهره‌مندی از نیروی انسانی بانک‌های ادغامی و تأمین امنیت شغلی و جلوگیری از تضیع حقوق آنان است.

چقازردی گفت: در بکارگیری کارکنان بانک‌های ادغامی جایگاه آنان حفظ و از تضییع حقوق آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی حفظ امنیت شغلی این همکاران را از جمله موارد دیگری عنوان کرد که در تصمیم گیری‌های مربوط به پرسنل بانک‌های ادغامی مد نظر قرار گرفته است.


مدیرعامل بانک سپه نمونه بارز موارد یاد شده را ادغام نهایی دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان عنوان کرد و گفت: همکاران این بانک‌ها در سطوح مختلف بانک از مدیران رده بالا همچون معاون مدیرعامل گرفته تا سطوح دیگر مدیران میانی به کارگرفته شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادغام پنج بانک و مؤسسه اعتباری در بانک سپه را فرآیندی بسیار پیچیده و پرحجم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به نبودن تجربه‌ای در این سطح و با وجود پیچیدگی این اقدام به دلیل همراهی مسئولین لشگری و کشوری همچنین درایت و مدیریت صورت گرفته در این خصوص فرآیند ادغام به شکل بسیار مناسبی در حال اجرا و نهایی شدن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار