سندرز: باید ترامپ را شکست دهیم/ کسانی در آمریکا هستند که بیمه درمانی خود را از دست داده اند

سناتور ایالت ورمونت آمریکا بار دیگر در صفحه شخصی خود در توییتر از دونالد ترامپ انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا بار دیگر از دولت ترامپ انتقاد کرد.

بر این اساس، برنی سندرز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:۵.۴ میلیون آمریکایی دیگر بیمه نیستند. ۹۲ میلیون نفر یا بیمه نیستند یا بیمه آن‌ها کافی نیست. این در حالی است که صنعت بهداشت و درمان سه ماهه سوم ۴۳ میلیارد دلار سود برده است. ما اکنون بیشتر از همیشه به بیمه مدیکر Medicare برای همه نیاز داریم.

نماینده ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا در پیامی ویدیویی از همکاران خود در این مجلس خواست خیلی آنی دست به کار شوند و برای بیش از ۲۰ میلیون نفری که در این کشور شغل شان را از دست داده اند چاره‌ای بیاندیشند؛ وی گفت این هدف باید در کوتاه مدت محقق شود، اما هدف درازمدت این است که دست به دست هم داده و دونالد ترامپ را در انتخابات روز سوم نوامبر شکست بدهیم.

برنی سندرز در این پیام به لشکر بیکاران آمریکایی اشاره کرد که دیگر آن ۶۰۰ دلاری را که در قالب بسته‌ی کمکی ویژه همه گیری ویروس کرونا تصویب شده بود دریافت نمی‌کنند و گفت: «این افراد همان کسانی هستند که سراسیمه و عصبانی شده اند و نگران این هستند که اجاره هاشان را چگونه بپردازند، وثیقه هاشان را از کجا تامین کنند، چگونه شکم بچه هاشان را سیر کنند و دیگر صورت حساب‌ها را از کجا پرداخت نمایند.»

سندرز افزود: «نمایندگان حزب دموکرات در مجلس نمایندگان بیش از دو ماه پیش قانونی مهم را تصویب کردند که برای حل و فصل کردن این مشکل تدوین شده بود. اما نمایندگان حزب جمهوریخواه در مجلس سنا هیچ کاری از پیش نبرده اند. هم اکنون وقت آن است که این قانون مهم برای محافظت از کارگرانی تصویب شود که در سراسر کشور احساس یاس و ناامیدی می‌کنند.»

این سناتور حزب دموکرات گفت: «در دراز مدت، همه شما آگاهی دارید که مهمترین انتخابات را شاید در تاریخ ایالات متحده پیش رو داریم و کمتر از سه ماه دیگر از راه می‌رسد. هم اکنون رئیس جمهوری داریم که به دموکراسی باور ندارد، به قانون اساسی کشور باور ندارد؛ رئیس جمهوری که عوامل فدرال را به گوشه و کنار کشور فرستاده تا معترضان را آزار و اذیت و بازداشت کنند؛ رئیس جمهوری که تلاش کرد بیش از ۲۰ میلیون کارگر آمریکایی را از بیمه درمانی که در اختیار داشتند محروم سازد؛ رئیس جمهوری که برای میلیاردر‌ها بخشودگی مالیاتی بسیار سنگین و بزرگ در نظر گرفته است. رئیس جمهوری که نمی‌تواند و نباید بار دیگر به ریاست جمهوری برگزیده شود.»

برنی سندرز به مردم آمریکا توصیه کرد هر چه زودتر برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در ماه نوامبر سال جاری میلادی ثبت نام کنند و نیز به همکاران، دوستان، همسایگان، اعضای خانواده و هم دانشگاهی و هم مدرسه‌ای خود توصیه و اطمینان حاصل کنند که همه، روز سوم نوامبر خواهند آمد و پرشورترین حضور را در انتخابات تاریخ آمریکا رقم خواهند زد و مطمئن شوند که دونالد ترامپ کاسه و کوزه خود را جمع کرده و کاخ سفید را ترک می‌کند.

سندرز در پایان تاکید کرد: «پس در کوتاه مدت بایستی از حفاظت و پشتیبانی از بیکاران و افرادی مطمئن شویم که هم اکنون با نیاز اقتصادی شدید روبرو هستند و هدف مان در درازمدت این باشد که دست به دست هم داده و ترامپ را شکست بدهیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار