سردار گودرزی:

ادعای برخورد مرزبانان نیروی انتظامی با کولبران کذب است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: اظهارات برخی از افراد مبنی بر اینکه مرزبانان نیروی انتظامی با کولبران مقابله می‌کنند، کذب محض است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه بحث کولبران با قاچاقچیان در مرز‌ها متفاوت است، اظهار کرد: برخی افراد با اظهار نظر‌های غیرکارشناسی در حق مرزبانان بی مهری می‌کنند و ادعا دارند مرزبانان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کولبران مقابله می‌کنند که این اظهارات و نظرات کذب محض است و این عزیزان همواره مورد حمایت مرزبانان هستند.

وی ادامه داد: کولبر واقعی، در زمان مسیر تردد و همچنین کالای مشخص از مبادی رسمی ورود و خروج می‌کند، این در حالی است که آن دسته از افرادی که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی قصد ورود کالای قاچاق به کشور را دارند، قاچاقچی محسوب می‌شوند و برخورد با آنان خواسته مرزنشینان است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام به کولبران و حمایت از آنان اعلام می‌دارد، مرزبانان در کنار مرزنشینان با اقتدار از مرز‌های ایران اسلامی حراست می‌کنند و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود کالای قاچاق و غیرمجاز به کشور را به قاچاقچیان نمی‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
نادر
۲۱:۴۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
اقا کولبر خودش کالا نمیخره بیاره که. کالاهای خریداری شده ی قاچاقچی رو حمل میکنه میاره . اون کالا قاچاقه چاقاق
Germany
نادر
۲۱:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
کولبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کولبر دقیقا چی میاره؟؟؟؟کالای قاچاق
حالا شما جلوی پولبرا رو بگیر کولبرا خودشون حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحمید
۱۴:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام خوردن حق مرزنشینی که توسط استانداری خراسان جنوبی سوخت فروخته می شود ولی سود به مرزنشینان نمی دهند سردار گودرزی خودتان در خراسان جنوبی خدمت نمودهاید شهرستان نهبندان محروم ترین شهر کشور است طوفان های ۱۲۰روزه و
Iran (Islamic Republic of)
لالا
۰۸:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
در مورد برادران قاچاقچی هم با جدیت رفتار میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۷:۲۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
با تشکر فراوان از سرتیپ گودرزی و نیروهای مرزبانی که صادقانه خدمت می کنند با بیداری شبانه روز این عزیزان مادر کشور خود با آسایش زندگی می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
البته باید با پدیده کولبری برخورد شود زیرا اکثر قاچاقچیان در پوشش کولبری لوازم قاچاق . مواد مخدر . اسلحه ووسایل غیر مجاز را وارد میکنند .وهمچنین ممکنه خیلی از مفسدان و ممنوع الخروجها از این طریق از کشور و قانون فرار کنند .
Iran (Islamic Republic of)
واقعيت
۱۶:۲۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
مگه كولبر تو مرز رسمي قراره كولبري كنه؟،پس تلويحا برخورد با كولبران تو حرفهاي سردارتاييد شده،چون كولبري قطعا از مبادي رسمي انجام نميشه،ضمنا اون دوستي كه ميگه اين كار ضربه به اقتصاد كشور هست،منم قبول دارم ولي اگه خود اين دوست زن و بچه اش نون شب نداشتند حاضر نميشد كولبري كنه؟مگه درامدش كولبري چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
تورا بخدا کم دروغ تحویل مردم بدید کجا برخورد خواسته مرز نشینان هست مخاطب شما حداقل چند استان مرزی هم هستند یا فقط داری این حرفها رو برای مردم دیگه میزنید 99 درصد مردم مرز نشین از این کار شما ناراحت هستند همون شخص هم که قاچاق میکنه برید یه نگاه به زندگیش بندازید ببینید چرا حاضره کشته بشه ولی باز هم بره کولبری چون محتاجه چون شکم زن و بچه ش خالیه چون قرض داره چون چون چون و دهها چون دیگر
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۳۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
خدا قوت انصافا مرزبانی از کولبری سخت تر نباشه اسون تر هم نیست. بزنه جون یک انسان رو گرفته ولو قاچاقچی نزنه ممکنه جون خودش و همکارانش یا همشهریانش یا حتی یک کشور رو به خطر بیاندازد. با تمام این اوصاف علم هم پیشرفت کرده اگر از پهپاد ها و گشت های سیار برای تعقیب قاچاقچیان در اختیار مرزبانی قرار بدهند او سرباز وظیفه بیچاره هم مجبور نیست تیراندازی کنه . در ضمن کولبری شایسته انسان نیست تو کوه ها حتی شایسته احشام هم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
باید یه فکر اساسی بحال این قشر ضعیف جامعه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
اگر کارخانه و کارگاهی احداث کتید، این عزیزان به سمت شغل پر خطر کولبری نمیروند.لطفا آنها را نکشید
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۳:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا واژه کولبر استفاده می شود...؟
در حالیکه اینکار قاچاق است؟؟؟؟کولبری یعنی اینکه به صورت قانونی در داخل کشور در ازای دریافت وجهی کالایی را از یک قست به قسمت دیگر انتقال دادن درحالیکه این کار که به عنوان کولبری از آن یاد ی شود یعنی قاچاق کالا و ضربه زدن به اقتصاد یک کشور
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
دقیقااینکارقاچاقه وبه استنادهمین حرف میشه گفت این اقای فرمانده داره دروغ میگه خجالتم نمیکشه متنوبخون میگه ضمن احترام وحمایت ازکولبران ووو اقای فرمانده یعنی شمابه قاچاقچی احترام میزاری وحمایتش میکنی؟ مسلما نه و برخوردمرزبانی باانها واقعیت داره بعضیا سلاحم میارن امااینروزای اخیرکه هشتگ کولبرانونزنیدراه افتاده اومدن اینطورگفتن ..چقدر سرانذوفرماندهان ما تحت تاثیر رسانه های بیگانه ان واقعا که
Iraq
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
کدوم اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۱۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام ،

دیگر چیزی به نام کول بر نداریم ،
این موضوع حتی در سطح بسیار خرد جرم است و
تا زمان پایان قطعی این موضوع هر فرد مشغول به این کار
در صورت صلاح دید نیروی انتظامی به صورت یک یا دو مرتبه باید
مجوز دریافت کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
فرق کوله بر و قاچاقچی چیست
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
واقعا خجالت داره که این اقا میگه کولبر واقعی یعنی کشوری که بیشترین ذخایر و معادن جهان رو داره باید کولبر واقعی و غیر واقعی داشته باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۱۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
احسنت درود و خداقوت بر فرمانده مرزبانی سرباز اسلام و ولایت و وطن و ملت ایران مظلوم و سرافراز .
و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار