فرماندار دشت آزادگان:

تکمیل پروژه های عمرانی در دشت آزادگان الزامی است

سیلاوی گفت: مدیران شهرستان دشت آزادگان باید تکمیل پروژه های عمرانی را در دستور کار خود قرار دهند.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه با هدف بررسی وضعیت موجود اقتصادی و چالش‌های اعتباری و شرایط سخت کشور از لحاظ تحریم و تنگنا‌های اقتصادی در این شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

او با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبارات رفع مشکلات شهرستان به سختی انجام می‌شود، افزود: مدیران برای اجرای پروژه‌های خود باید جدیت بیشتری داشته باشند و با تدبیر و برنامه ریزی مناسب اولویت کاری خود را بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام قرار دهند.

سیلاوی اظهار داشت: با تلاش و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و این فرمانداری اعتبارات تخصیصی قابل ملاحظه‌ای برای دشت آزادگان اختصاص داده شده و تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات برای دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برنامه کاری خود داریم.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: اعتبارات این شهرستان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و ۱۳ درصد نفت موضوع قانون متوازن بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال است که در قالب ۱۰ فصل و ۱۸ برنامه و ۱۰۵ پروژه به ۴ شهرداری و ۱۶ دستگاه اجرایی شهرستان ابلاغ شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.