واکنش وحید شمسایی به جنگ گیتی پسند و مس سونگون

سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در خصوص پیوستن به این تیم و جنگ رسانه‌ای گیتی پسند و مس سونگون واکنش نشان داد.

وحید شمسایی که به عنوان بازیکن- مربی هدایت تیم فوتسال گیتی پسند را بر عهده گرفته در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:در خصوص روند پیوستنش به گیتی پسندگفت: طبق سه جلسه‌ای که با قائم مقام باشگاه گیتی پسند و یک جلسه هم با هیات مدیره این باشگاه داشتم، به این نتیجه رسیدم که تفکرات من و طرف مقابل به هم نزدیک است و به همین دلیل تصمیم به همکاری گرفته شد.

شمسایی در خصوص اینکه آیا قول قهرمانی داده است یا خیر، بیان داشت: خدا را شکر میکنم که پس از یک سال و نیم دوری از فوتسال، دوباره برگشتم. از وقتی به فوتسال برگشتم و هنوز به گیتی پسند نیامده، تیم‌های رقیب مبالغ هنگفتی به بازیکنان خود می‌دهند که این دردسرساز است.
او افزود: من تمام تلاشم برای رسیدن به هدف هایم است، قول قهرمانی دادن کار اشتباهی است و بزرگترین مربی‌های دنیا هم قول قهرمانی نمی‌دهند.

سرمربی جدید گیتی پسند در واکنش به این سوال آیا منظورش از تیم‌های پر هزینه، مس سونگون است نظرش راجع به جنگ گیتی پسند و مس چیست، خاطر نشان کرد: نه بحث جنگ نیست، به هر حال آن‌ها شرایطشان بهتر است، مس تیم دولتی و با برنامه است، راحت‌تر می تواند خرج کند. جنگ نه، دو تیم با هم رفیق هستند. ولی خب مس قدرتمندتر است، مثل فصل قبل که گیتی پسند پر قدرت‌تر بود. آن‌ها به پشتوانه قدرت مالی خود بازیکنان مد نظر ما را هم زودتر جذب کردند.

ستاره سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان بیان داشت: من در هر که پستی بتوانم به گیتی پسند خدمت خواهم کرد، چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن. امسال کادر خوبی در اختیار داریم. سپهر محمدی هم بعد از یک سال حضور در روسیه به تیم ما برگشته است. همه بازیکنان خوب جذب تیم‌های دیگر شده اند و من سعی میکنم حافظ منافع تیم خصوصی گیتی پسند باشم.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.