افزایش فعالیت مدارس به سه روز در هفته

مدیر آموزش و پرورش آبادان از افزایش فعالیت مدارس آبادان به سه روز در هفته در راستای رفاه حال والدین دانش آموزان خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی  مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: با توجه به اینکه وقوع تعطیلی در هفته های اخیر سبب ایجاد وقفه در فرآیند ثبت نام دانش آموزان شد، در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مصوب شد که  مدارس استان روز شنبه نیز برای ثبت نام از دانش آموزان به ویژه در پایه های ورودی فعال و پذیرای اولیا باشند.

او در ادامه افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه ١٨ مردادماه ٩٩ که مصادف با عید سعید غدیر خم است  مدارس استان در روز یکشنبه ١٩ مردادماه ٩٩ دایر هستند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه تا قبل از این مصوبه مدارس استان فقط دو روز هفته یعنی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه دایر بودند، گفت: از هفته آینده برای رفاه حال والدین دانش آموزان و جلوگیری از ایجاد تجمع در محیط مدرسه و پیشگیری از بیماری ویروس کرونا، فعالیت مدارس به سه روز در هفته افزایش پیدا کرد و والدین می توانند در این روزها با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس حاضر شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.